شنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۴
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۷۷۹
گزارشگر : حجت الله ذاکر
سردار غلامرضا سلیمانی عنوان کرد:

جایگاه مسجد در اعتلای نقش مردمی بسیج

سردار سلیمانی با بیان اینکه مسیر پیاده سازی سند ده ساله اعتلای بسیج آغاز شده است گفت: فعال کردن مساجد برای نقش آفرینی بسیج به صورت مردم پایه یکی از این اقدامات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز(پنجشنبه ۲۷ آبان) و در آستانه هفته بسیج با حضور در شهر قم با آیت الله نوری همدانی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این دیدار گفت: خدا را شاکریم که در آستانه سالروز تشکیل شجره طیبه الهی بسیج به دستور امام خمینی (ره)، توانستیم محضر علما و مراجع برسیم.

سردار سلیمانی ادامه داد: بعد از صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبر معظم انقلاب بسیج مسیر خود را براساس آن و در مسیر تحقق این بیانیه ترسیم کرد و سند ده ساله اعتلای بسیج تهیه و تصویب شد تا در مسیر بیانیه گام دوم حرکت کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: مسیر پیاده سازی سند ده ساله اعتلای بسیج آغاز شده است و فعال کردن مساجد برای نقش آفرینی بسیج به صورت مردم پایه یکی از این اقدامات است.

وی با بیان اینکه احیای محلات اسلامی برنامه ای دیگر است که در استان قم هم آغاز شده است، ادامه داد: تقویت بعد فرهنگی و ارزشی فعالیت های بسیج در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: با کمک علمای عزیز طرح اعتلای تعلیم و تربیت بسیج آغاز شد تا این بعد تقویت شود.

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه بسیج در زمینه دفاعی نیز سه هزار گردان دفاعی را آماده کرده که در خدمت به انقلاب نقش آفرینی کند، تصریح کرد: در زمینه علمی نیز نقشه علمی تهیه شده و در دست اجراست.

پایان پیام/

https://www.masjed.ir/u/ezm

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن