چهارشنبه / ۱۵ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۸
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۹۲۰
گزارشگر : حجت الله ذاکر
امام جماعت مسجد جامع خزانه بخارایی خبر داد

برگزاری رزمایش دانش‌آموزی عزاداران فاطمی

حجت‌الاسلام فلاح از توزیع کمک‌های مومنانه همزمان با ایام فاطمیه و به همت مسجد جامع خزانه بخارایی خبر داد و گفت: در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) دسته سینه زنی و رزمایش دانش آموزی با حضور عزاداران از فلکه اول تا فلکه چهارم خزانه بخارایی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام«هادی فلاح» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برنامه های مسجد جامع خزانه بخارایی به مناسبت ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سرداران مقاومت اظهار کرد: نشست های معرفت افزایی و بصیرت بخشی در ایام فاطمیه برگزار می شود و ایستگاههای صلواتی نیز در جوار به مدت 5 روز برپا است.

 

امام جماعت مسجد جامع خزانه بخارایی از برگزاری همایش دانش آموزی عفاف و حجاب خواهران به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد و افزود: در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) دسته سینه زنی و رزمایش دانش آموزی نوجوانان با حضور عزاداران فاطمی از فلکه اول خزانه بخارایی تا فلکه چهارم برپا می شود. همچنین بسته های معیشتی، گوشت قربانی، کارت هدیه میان خانواده های محروم توزیع می شود.

 

حجت الاسلام فلاح با اشاره به اینکه یکی از رویکردهای مسجد جامع خزانه بخارایی نخبه پروری است، اضافه کرد: این مسجد که از 16 سال قبل اقدام به تشکیل بنیاد علمی، فرهنگی و تربیت هزاران نخبه در مسجد کرده است، اکنون 27 کلاس آموزشی، تربیتی، اردویی و ورزشی را تشکیل داده و با برگزاری این کلاس ها تلاش می کند که در منطقه و تهران اقدام به استعدادیابی و پرورش نخبه کند.

 

امام جماعت مسجد جامع خزانه بخارایی تاکید کرد: یکی از دستاوردهای تشکیل این بنیاد این بوده است که بسیاری از آموزش دیدگان در این مسجد در بهترین دانشگاه ها تحصیل و در المپیادهای عملی مختلف نیز موفق می شوند و پس از تحصیل نیز با این بنیاد علمی فرهنگی در ارتباط هستند و به صورت رایگان و فی سبیل الله در این بنیاد فعالیت دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: در خیریه مسجد جامع خزانه بخارایی هم در بخش های پزشکی و دارویی، سبد کالا، پرداخت حقوق، مشاوره و روان شناسی، اشتغال‌یابی مسئولینی از فعالان مسجد به صورت داوطلبانه در زمینه دارویی و درمانی، حقوقی و فنی مهندسی به مردم خدمت رسانی می کنند.

 

 

 

 

پایان پیام/
https://www.masjed.ir/u/ffh

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد:
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در نمازجمعه: