سه شنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۹
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۹۴۲
گزارشگر : جلال حیران نیا
به منظور حمایت معیشتی از محرومان

همکاری دفتر آیت‌الله نوری همدانی با مسجدی‌ها

حجت‌الاسلام ترکان گفت: دفتر نمایندگی آیت‌الله العظمی نوری همدانی با مسجد‌ی‌ها در توزیع بسته‌های ارزاق میان نیازمندان و کتاب مذهبی میان اهالی مساجد مشارکت دارد.

حجت الاسلام والمسلمین «حامد ترکان» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه تحقق شعار مسجدمحوری نیازمند همکاری همه مراکز دینی و فرهنگی با مساجد است، اظهار کرد: این کار باید از سوی دفاتر مراجع معظم تقلید در شهرهای مختلف نیز صورت گیرد و مسئولان این دفاتر باید با حضور در مساجد از ظرفیت مسجدی ها در ترویج دین و کمک به محرومان استفاده کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی آیت الله العظمی نوری همدانی در تهران افزود: دفتر نمایندگی این مرجع تقلید در تهران که مدیریت جدید پیدا کرده است در همین راستا به دلیل واقع شدن در مسجد همدانی ها علاوه بر همکاری با اهالی این مسجد، سعی کرده با رایزنی با ائمه جماعات مساجد کاظمیه، محمدی، صاحب الزمان (عج) و یکی دو مسجد دیگر، شبکه ای از نیروهای انقلابی ایجاد کند.

 

وی اضافه کرد: دفتر نمایندگی آیت الله العظمی نوری همدانی همسو با رزمایش مواسات و همدلی، با مشارکت اهالی این مساجد تاکنون دو نوبت کمک مومنانه طی چند ماه میان نیازمندان توزیع کرد.

 

ترکان گفت: توزیع کتب مذهبی میان اهالی مساجد برنامه دیگر دفتر این مرجع تقلید در جنوب شهر تهران است که طی یک سال اخیر بیش از دو هزار کتاب مفید به دست ائمه جماعات مساجد این منطقه رسانده ایم.

 

وی خاطرنشان کرد: مسجد مرکز همه امور خیر و حسنه است بر همین اساس دفتر آیت الله العظمی نوری همدانی در اعزام مبلغ نیز اولویت را با مساجد می‌داند و ابتدا به درخواست های اهالی مساجد پاسخ می دهد.

 

پایان پیام/
https://www.masjed.ir/u/fih

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد:
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در نمازجمعه: