یکشنبه / ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۴
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۹۸۸
گزارشگر : جلال حیران نیا
همزمان با دهه فجر صورت پذیرفت

کمک مومنانه مسجد صاحب الزمان(عج)

حجت‌الاسلام والمسلمین ایلکا گفت: دوازدهمین نوبت کمک مومنانه اهالی مسجد صاحب الزمان(عج) ۱۹ بهمن ماه و به مناسبت چهل و سومین سالگرد یپروزی انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «روح الله ایلکا» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با سخنرانی چند تن از پیشکسوتان انقلاب اسلامی، در مسجد صاحب الزمان (عج) (واقع در تهران، خیابان وحدت اسلامی، نرسیده به خیابانه شوش)، اظهار کرد: بسیج مسجد صاحب الزمان (عج) به همین مناسبت کاروان موتوری را در شب 12 بهمن ماه (آغاز دهه فجر) به حرکت درآورد و شب 22 بهمن ماه (بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی) نیز در سطح خیابان وحدت اسلامی و محله چهارراه مختاری راه اندازی می شود.

 

تولیت و امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) افزود: درمانگاه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی این مسجد نیز در طول دهه فجر انقلاب اسلامی، نیازمندان را به صورت رایگان ویزیت می کند و این ویزیت شامل همه بخش های درمانی این درمانگاه می شود.

 

وی گفت: دوازدهمین نوبت کمک مومنانه اهالی مسجد صاحب الزمان (عج) نیز 19 بهمن ماه و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 17 در شبستان این مسجد انجام می شود.

 

ایلکا خاطرنشان کرد: آموزش احکام و عقائد اسلامی در این نوبت از کمک مومنانه اهالی مسجد صاحب الزمان (عج) نیز صورت می گیرد و هر بسته شامل برنج، قند، چای، روغن، گوشت، مرغ، لوبیا، عدس، رشته ماکارانی، خرما، ماسک و محلول ضد عفونی کننده است.

 

پایان پیام/
https://www.masjed.ir/u/fou

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد:
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در نمازجمعه: