چهارشنبه / ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۷
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۷۰۰۴
گزارشگر : جلال حیران نیا
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی:

تاکید ویژه ما به مسجد محوری است

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت نقش مسجد محوری در بخش فیروزآباد، گفت: پیشرفت و آبادانی در همه امور باید همراه با پیوست‌های فرهنگی باشد، حتی کار عمرانی، برای همین است که تاکید ویژه ما به مسجد محوری و استقرار امام جماعت است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه طی بازدیدی از نهاد آبادانی پیشرفت بنیاد علوی منطقه فیروزآباد در جریان روند پیشرفت پروژه‌ها و برنامه‌های ابلاغی بنیاد علوی در منطقه فیروزآباد قرار گرفت.

فتاح با اشاره به سال‌های حضورش در کرمانشاه همزمان با ایام جنگ تحمیلی به علاقه ویژه خود به مردم این دیار اشاره کرد و افزود: مردمان این دیار علاوه بر خون گرمی و مهمان نوازی، مردمی انقلابی هستند و این را همواره ثابت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: به خوبی به مشکلات این منطقه اشراف دارم و نهاد آبادانی پیشرفت نیز باید مفاهیم اصیل پیشرفت و آبادانی را در نهاد سازی و تثبیت آن مد نظر داشته باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان در صورت مشارکت مردم و نهادها تمایل دارد تا در پیشرفت این منطقه نقش مهمی داشته باشد، اما به دنبال تصدی گری در امور نیستیم.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت دستگاه‌ها بیان کرد: حتماً در پروژه‌هایی سرمایه گذاری می‌کنیم که با حضور ما آن پروژه به اتمام برسد و مردم بتوانند از برکات آن استفاده کنند؛ آمارهای روی کاغذ دردی از مردم را دوا نمی‌کند و پیشرفت در منطقه باید برای مردم ملموس باشد.

فتاح ادامه داد: باور ما این است که مردم ولی نعمت ما و صاحب این انقلاب هستند؛ منتی بر هیچکس نیست و ما موظف به خدمت هستیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: برنامه‌های بنیاد علوی نباید رنگ و بوی اداری به خود بگیرند، پیشرفت و آبادانی در همه امور باید همراه با پیوست‌های فرهنگی باشد، حتی کار عمرانی ما هم باید با دغدغه فرهنگی باشد و توسط مؤمنین و افراد با ایمان این مفهوم و پیام منتقل می‌شود. برای همین است که تاکید ویژه ما به مسجد محوری و استقرار امام جماعت است.

https://www.masjed.ir/u/gvh

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: