شنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۹
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۷۰۱۰
گزارشگر : جلال حیران نیا
در آخرین روز از مراسم اعتکاف رجبیه

بیانیه ستاد مرکزی اعتکاف منتشر شد

ستاد مرکزی اعتکاف کشور، در آخرین روز از مراسم اعتکاف رجبیه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بیانیه ستاد مرکزی اعتکاف در آخرین روز از مراسم اعتکاف رجبیه منتشر شد. متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسمه تعالی

ما راینا الا جمیلا

خدای متعال را شاکریم که به ما توفیق حیات در فضای عطر انگیز جامعه اسلامی و زیر سایه نظام اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری مدظله العالی را عنایت فرمود و در ماه رجب آخرین سال قرن چهاردهم توفیق عبودیت و بندگی عطا فرمود.

اگرچه در نشست هم اندیشی مسئولان مردمی اعتکاف از سراسر کشور که هفتم بهمن‌ماه در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم برگزار شد، تصمیم بر مراسم روح بخش سنت حسنه محمدی(ص) اعتکاف گرفته شد ولی متاسفانه شیوع فزاینده موج کرونا و در پی آن وضعیت قرمز در سطح کشور، مانع از برگزاری مراسم در بسیاری از نقاط کشور شد، ولی بحمدالله مردم خداجوی به ویژه جوانان با پیگیری اعمال اعتکاف در خانه‌ها بذر معنویت و اخلاق را در زندگی خود افشاندند و همچنین به توصیه مقام معظم رهبری با قرائت قرآن در عصر روز پانزدهم رجب و دعای پایانی عبادت ام‌داوود اهتمام خود نسبت به این مراسم را نشان دادند.

خدا را شاکریم که حال و هوای ایام البیض: روزه داری، شب زنده‌داری، عبادت و مناجات، قرائت قرآن و عبادت پر فیض ام‌داوود با پشتیبانی رسانه‌ ملی و فضای مجازی در خانه‌های مردم عزیز ایران اسلامی برگزار گردید و عطر معنویت در سراسر جامعه اسلامی پراکنده شد.

هم اکنون معتکفان مساجد با همراهی مردم عزیز روزه‌دار با توشه سه روزه عبادت و دعا از خدای منان دفع بلا بخصوص شرِ ویروس منحوس کرونا، شفا بیماران، رفع نابسامانی اقتصادی، برآورده شدن حوائج، عزت همه جانبه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی و خدمتگزاران دولت مردمی نظام مقدس اسلامی و در صدر حوائج تعجیل در فرج حضرت حجت بن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف، را خواستارند.

همچنین شکرگزار نعمت عظیم انقلاب اسلامی و ولایت فقیه که باعث گسترش معنویت و اخلاق در ایران اسلامی و سراسر جهان و صدور آن به جهان شده، می‌باشند.

از عموم مردم عزیز حفظ و صیانت از توشه معنویت و اخلاق که از برکت ماه رجب و ایام البیض به اوج خود رسیده است را داریم. ان شاءالله.

« ستاد مرکزی اعتکاف»
۲۸ بهمن ۱۴۰۰

https://www.masjed.ir/u/gwu

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد:
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در نمازجمعه: