شنبه / ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۸:۴۳
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۷۰۱۱
گزارشگر : جلال حیران نیا
یک ذاکر اهل بیت(ع) مطرح کرد:

نقش موثر مساجد در تبیین گام دوم انقلاب

شربیانی گفت: مساجد در زمینه گام دوم انقلاب همچون سایر پیام‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری به خوبی عمل و این بیانیه را برای نسل جوان تبیین کرده‌اند.

«احمد شربیانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سه سال پیش توسط مقام معظم رهبری خطاب به ملت بزرگ ایران مطرح شد، اظهار کرد: اکنون زمان آن فرا رسیده که پس از گذشت سه سال همه دستگاه ها و همه مسئولان مربوطه گزارش بدهند که در زمینه اجرایی شدن این بیانیه مهم چه کرده اند.

 

این ذاکر اهل بیت (ع) در ادامه با اشاره به عملکرد بسیار خوب مساجد در زمینه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان، گفت: الحمدالله مساجد در زمینه همه پیام ها و مطالبات مقام معظم رهبری کارهای شگفت انگیزی انجام داده اند که یک مورد آن همین موضوع کمک های مومنانه است.

 

وی اضافه کرد: دستگاه های مختلف باید بیش از گذشته از حضور پربرکت مسجدی ها استفاده کنند تا تمام بخش های بیانیه گام دوم انقلاب اجرایی شود.

 

شربیانی در ادامه با بیان اینکه جامعه ذاکران و شاعران اهل بیت (ع) صحبت درباره بیانیه گام دوم انقلاب را مدام انجام می دهند، گفت: چندی پیش در خدمت استاد حاج غلامرضا سازگار بودم و ایشان خطاب به بنده فرمودند که همه نسبت به این بیانیه وظیفه داریم.

 

وی تاکید کرد: کارهای زیادی در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب از سوی دستگاه ها، مساجد، هیئت های مذهبی و همه صورت گرفته است اما کارهایی که انجام نگرفته هم بسیار است. بهترین راهنما برای ما در این زمینه نیز همان سخنان مقام معظم رهبری است.

 

این ذاکر اهل بیت (ع) در پایان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک برنامه عملی در حوزه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است، بنابراین برای تداوم حرکت امام و شهدا که با پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نشسته است، باید با مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل «ما می توانیم» از این بیانیه الهام بگیریم و ضمن ایستادگی در برابر مستکبران جهان سرنوشتی درخشان برای ملت ایران رقم بزنیم.

https://www.masjed.ir/u/gwt

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: