شنبه / ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۰
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۱۸۴
گزارشگر : جلال حیران نیا
برای نشر معارف مهدوی صورت گرفت

همکاری مساجد کوفه و سهله با جمکران

قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران در دیدارهای جداگانه با تولیت مسجد کوفه و قائم مقام تولیت مسجد سهله بر افزایش همکاری‌ها با این دو مکان مقدس در حوزه ترویج معارف مهدوی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، محمدکاظم پورامینی قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران امروز جمعه ۲۳ اردیبهشت‌ماه با حضور در مسجد کوفه با سید محمد موسوی تولیت مسجد معظم کوفه دیدار و گفت وگو کرد.

پورامینی در این دیدار با اشاره به اینکه این دو مسجد مقدس ظرفیت‌های مشترک بالایی برای ترویج معارف مهدوی و معرفت‌افزایی زائران نسبت به امام زمان(عج) دارند، بر افزایش بیش از پیش همکاری‌ها و هم‌افزایی بین این دو مکان مقدس به منظور توسعه خدمت به زائرین تاکید کرد.

 تولیت مسجد کوفه نیز در این دیدار برای افزایش همکاری‌ها و تعاملات با مسجد مقدس جمکران در خصوص معرفت بخشی به زائران درباره امام زمان(عج) اعلام آمادگی کرد. 

در پایان این دیدار پورامینی به نمایندگی از حجت‌الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران نشان این مکان مقدس را به تولیت مسجد معظم کوفه اهدا کرد.

قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران همچنین در مسجد کوفه با قائم مقام تولیت مسجد سهله نیز دیدار و گفت وگو کرد. در این دیدار به ظرفیت‌های مشترک در ترویج مهدویت تاکید و از تولیت مسجد سهله برای حضور در مسجد مقدس جمکران دعوت شد. 

حاجی مجاهد هم در این دیدار با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران از جایگاه و ظرفیت بلندی برخوردار است گفت: در گذشته مناسبات و همکاری‌های خوبی بین مسجد سهله و مسجد مقدس جمکران برقرار بوده که آماده‌ایم همکاری‌های دو جانبه با مسجد مقدس جمکران در حوزه ترویج مهدویت را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: متولیان این دو مکان مقدس باید نشست‌های تخصصی دو جانبه داشته باشند تا به صورت مشخص راه‌های تعامل تنگاتنگ بین دو مجموعه ترسیم و عملیاتی شود.

انتهای پیام/

https://www.masjed.ir/u/vjz

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: