چهارشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۹:۴۶
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۱۹۳
گزارشگر : جلال حیران نیا
امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) خبر داد

توزیع کمک مومنانه به یاد شهید صفری

حجت‌الاسلام ایلکا گفت: شانزدهمین نوبت کمک مومنانه مسجد صاحب الزمان(عج) امروز به یاد شهید روح‌الله صفری و همراه با بیان احکام شرعی و مباحث اخلاقی انجام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «روح الله ایلکا» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم سوگواری وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) محدث و فقیه عظیم الشان جهان تشیع که توفیق درک و زیارت چند امام معصوم (ع) را نیز داشتند، امروز 26 اردیبهشت ماه از ساعت 17 تا 18 در مسجد صاحب الزمان (عج) (واقع در تهران، خیابان وحدت اسلامی، بعد از چهارراه مختاری، نرسیده به خیابانه شوش) برگزار می شود، اظهار کرد: اعضای بسیج مسجد صاحب الزمان (عج) بر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این مراسم نظارت دارند و ماسک میان عزاداران حضرت سیدالکریم (ع) توزیع می کنند.

 

تولیت و امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) افزود: آیت الله سید حبیب الله حسینی میانجی، استاد خارج فقه حوزه علمیه و نیروهای مبارز در دوره طاغوت، در این مراسم سخنرانی می کند و دو تن از ذاکران اهل بیت (ع) نیز مرثیه سرایی می کنند.

 

وی گفت: شانزدهمین نوبت کمک مومنانه مسجد صاحب الزمان (عج) نیز امروز به یاد شهید روح الله صفری پس از اتمام مراسم سوگواری در وفات حضرت عبدالعظیم حسینی (ع) و با حفظ آبرو و احترام خانواده های نیازمندان، انجام می شود.

 

ایلکا خاطرنشان کرد: توزیع کمک مومنانه میان نیازمندان به همت پایگاه بسیج و هیئت امنای و خیریه بزرگ مسجد صاحب الزمان (عج) به نام «کریم اهل بیت (ع)؛ امام حسن مجتبی علیه الاسلام» و جمعی از خیران صورت می گیرد و  هر بسته شامل برنج، قند، چای، روغن، گوشت، مرغ، لوبیا، عدس، رشته ماکارانی، خرما، ماسک و محلول ضد عفونی کننده است.

 

پایان پیام/
https://www.masjed.ir/u/vmh

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن