چهارشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۸
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۱۹۵
گزارشگر : جلال حیران نیا
نماینده ولی‌فقیه در حج و زیارت:

لزوم فرماندهی در تبدیل مساجد به پایگاه قرآنی

حجت‌الاسلام نواب بر لزوم رونق فعالیت‌های قرآنی مساجد تاکید کرد و گفت: عملی کردن مطالبه رهبری در موضوع «هر مسجد، یک پایگاه قرآنی»، نیازمند فرماندهی برای تحول بخشی برنامه‌های قرآنی مسجدی است.

حجت الاسلام «سیدعبدالفتاح نواب» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر «هر مسجد، یک پایگاه قرآنی»، اظهار کرد: قبل از اینکه مسجد پایگاه فعالیت های قرآنی باشد، این پایگاه نیازمند یک فرمانده و افراد نقش آفرین برای جهت دهی برنامه های قرآنی است.

 

نماینده ولی فقیه در حج و زیارت بیان کرد: بدون شک افراد نقش آفرین و فعال در حوزه قرآن می توانند در رونق و تحول بخشی فعالیت های قرآنی مساجد نقش اثرگذاری داشته باشند.

 

وی افزود: خوشبختانه، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه قرآنی چهره های بسیاری تربیت شدند این افراد می توانند در تقویت جلسات قرآنی مساجد گام های اثرگذاری بردارند و زمینه گسترش این محافل را در محلات فراهم کنند.

 

حجت الاسلام نواب با بیان اینکه خوشبختانه در حوزه قرآنی نرم افزارها و برنامه های متنوعی تهیه و تولید شده است، خاطرنشان کرد: استادان و معلمان قرآنی مطابق با نیاز و خواسته جامعه می توانند به استفاده از این نرم افزارهای به‌روز در تقویت و ارتقای برنامه های قرآنی مساجد تلاش کنند.

 

پایان پیام/
https://www.masjed.ir/u/vmq

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری