شنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۸
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۲۲۵
گزارشگر : حجت الله ذاکر
معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره):

اگر مساجد پایگاه قرآنی شوند، تمام جامعه قرآنی می‌شود

حجت‌الاسلام کمساری گفت: اگر مساجد به همت ائمه جماعات و بچه‌های مسجد، پایگاه قرآنی شوند، تمام جامعه قرآنی می‌شود. مهم‌ترین نقش در قرآنی شدن مردم را مساجد و مسجدی‌ها دارند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام والمسلمین «علی کمساری» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه قرآنی شدن تمام ساحات کشور از اهداف اصلی مبارزه ملت ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی بوده است، اظهار کرد: اکنون باید همه با هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری برای قرآنی شدن همه مردم و بخش ها تلاش کنند.

 

معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) افزود: قرآنی شدن جامعه بیش از همه به فعالیت روحانیون وابسته است و در این زمینه ائمه جماعات نقش کلیدی دارند.

 

وی اضافه کرد: اگر مساجد به همت ائمه جماعات و بچه های مسجد، پایگاه قرآنی شوند، تمام جامعه قرآنی می شود. مهم ترین نقش را در قرآنی شدن مردم ما مساجد و مسجدی ها دارند که الحمدالله در این زمینه بسیار فعال نیز هستند.

 

کمساری تاکید کرد: ما در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)  وقتی اندیشه رهبر کبیر انقلاب اسلامی را بررسی می کنیم، به اهمیت قرآنی شدن جامعه و نقش و جایگاه بی نظیر روحانیون در تحقق این موضوع می رسیم. حضرت امام(ره) بارها و بارها به موضوع مسجد اشاره کرده اند. در واقع امامین انقلاب درباره اثرگذاری مساجد در کشور باور عجیبی دارند.

پایان پیام/
https://www.masjed.ir/u/w0e

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری