چهارشنبه / ۸ تیر ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۵
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۳۱۴
گزارشگر : جلال حیران نیا
حجت‌الاسلام خداداده مطرح کرد:

هم‌افزایی بچه‌های مسجد با تحقق شبکه‌سازی

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشوردر جریان بازدید از کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) مسجدالزهرا(س) تهران گفت: ما به دنبال ایجاد شبکه‌سازی در عرصه‌های مختلف در سطح کانون‌های مساجد با هدف هم‌افزایی و معرفی ظرفیت بچه‌های مسجد به جامعه هستیم.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده با همراهی «علی جان پرنیان» مدیر کانون امام خمینی (ره) از بخش‌های مختلف مسجد و فعالیت های کانون از جمله جلسات و حلقه‌های معرفتی، کتابخانه، سالن ورزشی، مهدکودک بازدید کرد و در ادامه با آیت‌الله «سید باقر خسروشاهی» امام جماعت این مسجد دیدار داشت.

وی در جریان این بازدید از نزدیک با فعالیت‌های اهل مسجد و کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) آشنا شد و در ادامه طی سخنانی با اشاره به اهداف ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور تصریح کرد: ایجاد شبکه‌سازی موثر و منسجم یکی از اهداف ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور است به نحوی که ذیل این شبکه سازی ظرفیت‌ها و امکانات هر کانون به مساجد و کانون‌های دیگر در سطح استان‌ها، شهرها و اساسا کل جامعه معرفی شود.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به ظرفیت‌ها و استعدادهای بچه‌های مسجد در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: حضور مستمر در رشته‌های متنوع فرهنگی هنری از جمله سرود و تئاتر از یک سو؛ توسعه اقدامات جهادی و فعالیت‌های حوزه گردشگری و بوم‌گردی از سوی دیگر سبب شده است که کانون‌های مساجد به مثابه یک مرکز فعال مسجدی در سطح جامعه شناخته شوند؛ بنابراین با تحقق و ایجاد شبکه‌سازی وسیع در سطح کانون‌های مساجد سراسر کشور، شاهد معرفی این کارکردها و ظرفیت‌ها به جامعه و شکل گیری یک ارتباط دو سویه بین مردم و کانون‌ها خواهیم بود.

وی همچنین ضمن تاکید نسبت به گسترش حلقه‌های معرفتی و هم‌افزایی میان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: به دنبال تحقق راهکارهای پیشرفت و تحول در عرصه‌های مختلف بین کانون‌های مساجد کشور هستیم.

کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) مسجد الزهرا (س) واقع در خیابان وحدت اسلامی تهران شامگاه دوشنبه 6 تیرماه میزبان حجت‌الاسلام ‌والمسلمین «کمال الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور بود.

انتهای پیام

https://www.masjed.ir/u/x62

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد: