سه شنبه / ۴ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۵
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۳۸۰
گزارشگر : جلال حیران نیا
مدیر هیئت رزمندگان اسلام؛

حضور هیئات مذهبی در مساجد آرمان ما است

مداحی گفت: حضور حداکثری هیئت‌های مذهبی و برگزاری حداکثری مجالس روضه و سوگواری حسینی در مساجد آرمان ما است.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، «علی اکبر مداحی» در گفت‌ و‌ گو با شبستان با بیان اینکه امام خمینی (ره) مسجد را سنگر نامیدند تا برای همیشه حواس ما به اهمیت این مرکز اسلامی باشد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز در دیدار با اقشار مختلف مردم درباره اهمیت مساجد در حوزه های مختلف به ویژه مقابله با آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی سخنرانی کردند.

 

مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام افزود: همه ما باید برای مسجد محوری در کشور تلاش کنیم و این موضوع باید از سوی منبری ها و مداحان و مدیران هیئت های مذهبی نیز لحاظ شود و نصب العین شان قرار گیرد.

 

وی درباره رویکرد هیئت های مذهبی در زمینه تعامل با اهالی مساجد در ماه های محرم و صفر، تاکید کرد: حضور حداکثری هیئت های مذهبی و برگزاری حداکثری مجالس روضه و سوگواری حسینی در مساجد آرمان ما است.

 

مداحی در پایان خاطرنشان کرد: برای تحقق این حضور و همراهی حداکثری هم مدیران هیئت ها و هم مدیران مساجد باید با احترام به خواسته های متقابل یکدیگر، زمینه حضور دائمی هیئت هایی را که مکان مشخصی ندارند در مساجد فراهم کنند. بنابراین لازم است مدیران دستگاه های مسجدی و هیئتی با هم نشست های مشترکی داشته باشند و نتیجه این جلسات، به اطلاع مساجد و هیئت ها برسد و به تقویت رویکرد مسجدمحور در کشور منجر شود.

 

پایان پیام/
https://www.masjed.ir/u/yj9

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگي به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری