سه شنبه / ۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۹
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۷۰۵
گزارشگر : جلال حیران نیا
با عنوان “پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد"

بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز برگزار می شود

مهدیان گفت: این رخداد عظیم فرهنگی بعد از دو سال وقفه به واسطه شیوع بیماری کرونا، با پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حضور میهمانان کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از  روابط عمومی ستاد اقامه نماز ؛ «سید علی مهدیان» معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز از برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با حضور سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز به همراه جمعی از معاونین ستاد، میکائیل راسخی معاون توسعه مدیریت و منابع و برخی از اعضای شورای فرهنگی و اقامه نماز وزارت کشور، در روز یکشنبه، ششم آذرماه در وزرات کشور خبر داد.

 

مهدیان گفت: این جلسه در خصوص موضوع اجلاس سراسری نماز با عنوان “پیوند نماز خانه، مدرسه، مسجد” برگزار شد و در رابطه با زمان و مکان برگزاری این مراسم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

معاون ارزیابی و نظارت ستاد اقامه نماز افزود: در این جلسه مقرر شد اجلاس ۲۹ نماز به صورت یکروزه(قبل از ظهر و بعد از ظهر) در سالن ۶۰۰ نفری الغدیر برگزار شود و زمان های پیشنهادی به دفتر رئیس جمهور اعلام و با تایید رسمی آن از سوی دفتر ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار کرد.

 

وی سخنرانان این رخداد عظیم فرهنگی را حجت الاسلام والمسلمین استاد قرائتی، وزیر آموزش و پرورش، وزیر کشور و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه عنوان کرد و گفت: اجلاس ۲۹ نماز، قبل از ظهر مراسم با افتتاحیه و سخنرانی آغاز شده و بعد از ظهر با برگزاری میزگرد کارشناسی به پایان خواهد رسید.

 

سید علی مهدیان در پایان خاطرنشان کرد: قرائت پیام مقام معظم رهبری به اجلاس، دعوت از مدعوین، برگزاری جلسات کمیته ها و آسیب شناسی اجلاس های قبل جهت مدیریت نظم و نظام اجلاس از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 پایان پیام/
https://www.masjed.ir/u/Tn2

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن