سه شنبه / ۸ آذر ۱۴۰۱ / ۱۱:۰۹
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۷۷۰۵
گزارشگر : جلال حیران نیا
با عنوان “پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد"

بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز برگزار می شود

مهدیان گفت: این رخداد عظیم فرهنگی بعد از دو سال وقفه به واسطه شیوع بیماری کرونا، با پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و حضور میهمانان کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از  روابط عمومی ستاد اقامه نماز ؛ «سید علی مهدیان» معاون برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز از برگزاری جلسه هماهنگی برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با حضور سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز به همراه جمعی از معاونین ستاد، میکائیل راسخی معاون توسعه مدیریت و منابع و برخی از اعضای شورای فرهنگی و اقامه نماز وزارت کشور، در روز یکشنبه، ششم آذرماه در وزرات کشور خبر داد.

 

مهدیان گفت: این جلسه در خصوص موضوع اجلاس سراسری نماز با عنوان “پیوند نماز خانه، مدرسه، مسجد” برگزار شد و در رابطه با زمان و مکان برگزاری این مراسم بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

معاون ارزیابی و نظارت ستاد اقامه نماز افزود: در این جلسه مقرر شد اجلاس ۲۹ نماز به صورت یکروزه(قبل از ظهر و بعد از ظهر) در سالن ۶۰۰ نفری الغدیر برگزار شود و زمان های پیشنهادی به دفتر رئیس جمهور اعلام و با تایید رسمی آن از سوی دفتر ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار کرد.

 

وی سخنرانان این رخداد عظیم فرهنگی را حجت الاسلام والمسلمین استاد قرائتی، وزیر آموزش و پرورش، وزیر کشور و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه عنوان کرد و گفت: اجلاس ۲۹ نماز، قبل از ظهر مراسم با افتتاحیه و سخنرانی آغاز شده و بعد از ظهر با برگزاری میزگرد کارشناسی به پایان خواهد رسید.

 

سید علی مهدیان در پایان خاطرنشان کرد: قرائت پیام مقام معظم رهبری به اجلاس، دعوت از مدعوین، برگزاری جلسات کمیته ها و آسیب شناسی اجلاس های قبل جهت مدیریت نظم و نظام اجلاس از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

 پایان پیام/
https://www.masjed.ir/u/Tn2

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد:
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در نمازجمعه: