چهارشنبه / ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۳
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۱۵۲
گزارشگر : جلال حیران نیا
کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار می‌کند

مسابقه کتابخوانی«هشتمین خورشید»+لینک مسابقه

مسابقه کتابخوانی «هشتمین خورشید»، به همت کانون‌های خدمت رضوی استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد؛ کانون‌های خدمت رضوی استان تهران به مناسبت ایام مبارک دهه کرامت و در آستانه میلاد با سعادت امام رضا علیه‌السلام، مسابقه کتابخوانی «هشتمین خورشید» را برگزار می‌‌نماید.

در همین رابطه، حجت‌الاسلام سید محمدحسین میر شاه‌ ولد، مسئول امور روحانیون کانون‌های خدمت رضوی استان تهران، به مسجدخبر گفت: کانون های خدمت رضوی استان تهران که ذیل مجموعه آستان قدس رضوی فعالیت می نمایند، برنامه‌های ویژه‌ای برای دهه کرامت، طراحی و اجرا می‌نمایند. از جمله این برنامه ها مسابقه کتابخوانی «هشتمین خورشید»، ویژه ولادت امام رضاعلیه‌السلام است.

وی افزود: این مسابقه به منظور آشنایی و درک هرچه بیشتر سیره علمی و عملی امام رضاعلیه‌السلام، برای عموم مردم عزیزمان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید محمدحسین میر شاه‌ ولد گفت: آگهی اطلاع رسانی در مورد این مسابقه به زودی از رسانه ملی نیز پخش می‌شود. 

مسئول امور روحانیون کانون‌های خدمت رضوی استان تهران در ادامه افزود: جوایز این مسابقه بسیار ارزشمند است. تعداد ۲۰ سفر کربلای معلی، ۳۱۳ سفر مشهد مقدس و ۳۱۳ کارت هدیه، برای برندگان این مسابقه در نظر گرفته شده است. مراسم اهداء جوایز هم طی یک جشن باشکوه، روز شانزدهم تیرماه، مصادف با عید سعید غدیر خم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه منبع این مسابقه کتاب الکترونیکی «سیره علمی و عملی امام رضاعلیه‌السلام» به قلم استاد عباسعلی زارعی سبزواری از انتشارات به‌نشر آستان قدس رضوی است، گفت: جزئیات، منبع و سوالات مسابقه کتابخوانی «هشتمین خورشید» از روز دهم خرداد ماه جاری در درگاه‌های «کانون‌های خدمت رضوی استان تهران»، «رادیو ایران» و همچنین درگاه ایتنرنتی و نرم افزار «ایران صدا» قرار داده می‌شود. شرکت‌کنندگان در این مسابقه به مدت یک ماه و تا دهم تیرماه سال جاری، فرصت پاسخگویی به سوالات در نظر گرفته شده را دارند.

حجت‌الاسلام میر شاه ولد در پایان گفت: امید است این خدمتِ خادمان امام هشتم‌علیه‌السلام، مورد قبول درگاه حق تعالی، رضایت آن امام رئوف و حضرت ولی عصرعجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، قرار بگیرد.

برای شرکت در مسابقه و دریافت فایل صوتی کتاب، اینجا (book.iranseda.ir/emamreza/landing/) کلیک کنید

برای دریافت منبع این مسابقه فایل زیر را دانلود نمائید.

https://www.masjed.ir/u/197z

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن