جمعه / ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ / ۱۸:۳۱
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۵۵۶
گزارشگر : جلال حیران نیا
با حضور در مسجد جامع اصفهانک؛

پاسخگویی مسوولان قضایی‌ به مطالبات شهروندان

رییس کل دادگستری استان تهران، همراه هیات قضایی ضمن حضور در مسجد جامع اصفهانک، به مدت دو ساعت پاسخگوی مطالبات ۱۳۰ نفر از مراجعان بود.

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد به نقل از مهر؛ در راستای دستور اخیر ریاست قوه قضائیه به‌منظور حضور هر چه بیشتر مقامات و مسئولان قضائی در مساجد و اجتماعات مردمی و استماع بدون واسطه مسائل و مشکلات مردم و اقدام در حد توان و مقدورات قانونی به‌منظور رفع مسائل و مشکلات مطروحه، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران در رأس یک هیأت قضائی هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در مسجد جامع اصفهانک حضور یافت.
 
رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت قضائی همراه ضمن اقامه نماز مغرب و عشا، به مدت دو ساعت مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی حاضرین را مورد استماع قرار داد و ارشادات قضائی لازم را در جهت مساعدت به مراجعان به‌عمل آورد.
 
القاصی به‌همراه ۱۰ نفر از معاونان خود و چهار نفر از قضات در حدود دو ساعت مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی بیش از ۱۳۰ نفر از مردم و مراجعان را مورد رسیدگی قرار دادند و دستورات لازم را به‌منظور گره‌گشایی از مشکلات مردم صادر کردند.
 
مسئولان بازرسی کل استان تهران، شهرداری منطقه ۱۴ تهران و مسئولان انتظامی نیز در کنار رئیس کل دادگستری استان تهران پاسخگوی مراجعان بودند.
 
بنا بر دستور صریح رئیس کل دادگستری استان تهران، مدیران و مسئولان واحدهای قضائی، دادسراها و دادگستری‌ها مکلف‌اند به‌طور مستقیم در اجتماعات مردمی حضور یافته و شنوای مسائل و مشکلات مردم و مراجعان باشند و در چارچوب اختیارات قانونی خود در جهت رفع مسائل و مشکلات آن‌ها اقدام کنند.
https://www.masjed.ir/u/1csK

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری