یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۹
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۸۵۹۵
گزارشگر : جلال حیران نیا
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد

آمادگی امور مساجد برای همکاری با «همراه‌مسجد»

حجت‌الاسلام محمدابراهیم، در جریان بازدید از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور «همراه‌مسجد»، از آمادگی مرکز رسیدگی به امور مساجد در راستای حمایت و همکاری با این مرکز خبر داد.

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان: حجت‌الاسلام و المسلمین «حسین محمدابراهیم»، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد عصر شنبه، ۱۹ اسفندماه با حضور در ساختمان شهید بهشتی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، ضمن دیدار و گفتگو با حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس این ستاد، از مرکز «همراه مسجد» ویژه ارتباطات مردمی مساجد کشور بازدید کرد.
 
بر پایه این گزارش: حجت‌الاسلام و المسلمین محمدابراهیم، ضمن تقدیر از راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی مساجد کشور، اظهار کرد: امید است این مرکز بتواند عاملی برای اعتمادسازی، امیدآفرینی و تعامل هرچه بیشتر مردم با مساجد باشد.
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد ادامه داد: هرچه‌قدر کارشناسان حاضر در این مرکز بتوانند با سعه صدر بیشتری با مخاطبان برخورد کرده و در راستای رفع مشکل و مطالبات آنها گام بردارند، در واقع به رونق فعالیت‌های مسجدی و جذب مردم به مسجد کمک کرده‌اند.
 
وی ضمن تقدیر از ابتکار ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور برای راه‌اندازی مرکز «همراه مسجد»، تصریح کرد: فعالیت این مرکز باید تقویت شود، معتقدم گسترش کارکرد این مرکز می‌تواند سهم بسزایی در پیوند میان مردم و مسجد ایفا کند.
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدابراهیم در ادامه گفت: من از همین جا اعلام می‌کنم ما در مرکز رسیدگی به امور مساجد مشتاقیم و آمادگی داریم که هر ۲۳ ناحیه مرکز را پای کار همراه مسجد بیاوریم، به بیان دیگر ما ۲۳ کاربر به شما معرفی می کنیم و من شخصا از این مساله حمایت می کنم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: سامانه ارتباطات مردمی مساجد کشور باید به مثابه یک پل و معبر عمل کند و ضمن پاسخ به مخاطب، او را به مرکز و مجموعه ای که در ارتباط با پرسش و مطالبه اوست هدایت کند.
 
حجت الاسلام محمدابراهیم در ادامه این بازدید پاسخگوی یکی از تماس‌ها با مرکز همراه مسجد شد و از نزدیک در جریان برخی مشکلات مسجدی‌ها قرار گرفت.
https://www.masjed.ir/u/1cz6

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری