سه شنبه / ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۲:۳۷
سرویس : دین و اندیشه
کد خبر : ۱۹۵۲۳
گزارشگر : سامان صاحب جلال

۲۴۱ دانش آموز از مسجد جامع اصفهان و خانه بیداری اسلامی بازدید کردند

مدیر کانون گردشگری و ورزش های طبیعی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان گفت: ۲۴۱ دانش آموز ابتدایی و راهنمایی از مسجد جامع اصفهان و خانه مشروطیت (خانه بیداری اسلامی ) بازدید کردند.

فاطمه شفیعیان، مدیر کانون گردشگری و ورزش های طبیعی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: این تعداد دانش آموز از سوی کانون گردشگری جهاد دانشگاهی اصفهان و با همکاری بنیاد فرهنگی امام صادق(ع) اصفهان به مدت چهار روز از مسجد جامع اصفهان و خانه مشروطیت (خانه بیداری اسلامی ) بازدید کردند.
وی با بیان اینکه این بازدید با هدف آشنایی دانش آموزان با هنر و معماری اسلامی و همچنین، رویداد های تاریخی انجام شد، گفت: در این بازدید هدف این بود که دانش آموزان معماری اسلامی و سنتی را با معماری های امروزی مقایسه کنند تا به ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیر معماری اسلامی پی ببرند.
شفیعیان در ادامه سخنان خود در این زمینه تصریح کرد: دانش آموزان علاوه بر بازدید از این مکان ها، در کارگاه های عکاسی، معماری و کاشی کاری اصفهان نیز شرکت کردند.
وی با بیان اینکه این بازدید برای دانش آموزان شرکت کننده بسیار جالب توجه بود، بیان کرد: انتظار داریم در آینده نیز بازدید های مشابهی از مرکز دینی و تاریخی اصفهان برای دانش آموزان ترتیب دهیم.

https://www.masjed.ir/u/24y

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری