دوشنبه / ۴ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۴:۵۴
سرویس : ناحیه مصطفی خمینی
کد خبر : ۲۷۵۷۰
گزارشگر : اصغری سعید علی اصغری
دیدار مدیر ناحیه با ائمه جماعات مساجد منطقه هجده

جلسه شورای محله امام محمد باقر(ع) برگزار شد.

مدیر ناحیه توجه هرچه بیشتر به برنامه های دهه فجر را خواستار شد.

به گزارش گزارشگر ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره)،جلسه شورای محله امام محمد باقر(ع) یکشنبه شب با حضور حجت الاسلام و المسلمین اصغری مدیر ناحیه و اعضای شورای محله مذکور با موضوع " برنامه های پیشنهادی دهه فجر و دهه فاطمیه " در مسجد ابوالفضل(ع) محله شادآباد برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین اصغری با تاکید بر برنامه ریزی مناسب برای ایام دهه فجر و زنده نگه داشتن شعار الله اکبر بعنوان شعار پیروزی انقلاب،خواستار پویایی مساجد در این ایّام و استفاده حداکثری از ظرفیت دهه فجر شد.وی حضور امام جماعت،نمازگزاران و دیگر تشکل های حاضر در مساجد در راهپیمایی بیست و دوم بهمن را نشانه وحدت امّت اسلامی و سبب ناامیدی دشمنان اسلام و انقلاب دانست.مدیر ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) مشارکت جوانان در اجرای برنامه های ایّام پیروزی انقلاب اسلامی را سبب جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و پرورش نسل جدید انقلاب عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اصغری با اشاره به اینکه در سال جاری ایّام فاطمیه نیز مقارن با دهه پیروزی انقلاب اسلامی شده است مدیریت صحیح ایّام مذکور را خواستار شد.

در ادامه،اعضای شورای محله امام محمد باقر(ع)،نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موضوع جلسه بیان کردند و جلسه در ساعت بیست و یک به پایان رسید.

  

 

 

ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره)
https://www.masjed.ir/u/2eu

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری