یکشنبه / ۸ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۱:۰۲
سرویس : ناحیه مصطفی خمینی
کد خبر : ۲۷۸۲۰
گزارشگر : اصغری سعید علی اصغری
شورای محله

ارائه بیلان کاری به ائمه جماعات ناحیه

جلسه شورای محله امام محمد باقر(ع) در ناحیه برگزار شد.

به گزارش گزارشگر ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره)،جلسه شورای محله امام محمد باقر(ع) عصر دیروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین اصغری مدیر ناحیه و اعضای شورای محله مذکور با موضوع " نقد و بررسی فعالیتهای ناحیه و شورای محلات در سال جاری و ارائه بیلان کاری " در ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین اصغری ضمن قدردانی از حضور ائمه جماعات در جلسات شورای محلات،گزارشی از فعالیتهای ناحیه و همچنین نتایج بیست و هشت جلسه از جلسات شورای محله که در طول سال جاری برگزار شد را به اطلاع حاضرین در جلسه شورای محله امام محمد باقر(ع) رساند.وی خاطرنشان کرد که مساجد ناحیه وضعیت نسبتا مناسبی از نظر برگزاری نماز جماعت صبح در میان نواحی هفده گانه مرکز رسیدگی به امور مساجد دارند و در بیش از نیمی از مساجد ناحیه با همّت ائمه جماعات و دیگر کارگزاران مساجد نماز صبح اقامه می شود و امید آن میرود که در سال آینده نیز در تعداد دیگری از مساجد تحت پوشش نماز جماعت صبح برپا شود.

اعضای شورای محله حاضر در جلسه نیز ضمن استقبال از موضوع جلسه پایانی شورای محلات در خصوص نقد و بررسی فعالیتهای ناحیه و شورای محلات،پشنهادات و انتقادات خود در این خصوص را بیان کردند.مدیر ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره) ضمن پاسخ به مطالب ارائه شده از جانب اعضای شورای محله امام محمد باقر(ع) برخی از نقدها بر عملکرد ناحیه را وارد دانسته و افزود،تلاش میکنیم تا کاستی ها را برطرف نماییم.

در خاتمه جلسه از تعدادی از ائمه جماعات ناحیه که در جلسات شورای محلات حضور منظم داشتند و در برپایی نماز جماعت صبح و تشکیل شورای فرهنگی مسجد کوشا بودند با تقدیم هدایایی تقدیر شد.

خاطر نشان می شود در پایان،خلاصه ای از صورتجلسات بیست و هشت جلسه شورای محلات ناحیه در سال جاری و تقویم جلسات سال آینده در اختیار اعضای شورای محله امام محمد باقر(ع) قرار گرفت.

 

 

 

ناحیه شهید مصطفی خمینی(ره)
https://www.masjed.ir/u/2MY

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران حج:
 
پیام تسلیت رئیس مرکز درپی درگذشت آیت‌الله نجفی
 
همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛