یکشنبه / ۱ اَمرداد ۱۳۹۶ / ۱۴:۰۹
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۲۹۰۸۶
گزارشگر : سید پویان حسین‌پور
فرمانده نیروی هوافضای سپاه در مسجد لیلة‌القدر:

ما به مجالسی همچون یادواره‌های شهدا احتیاج داریم

سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم بزرگداشت ٤٠ شهید مسجد لیلة‌القدر گفت: ما به مجالسی همچون یادواره‌های شهدا احتیاج داریم تا با آرمان‌های امام راحل، اهداف انقلاب و نظام اسلامی، تجدید میثاق کنیم.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، در مراسم ٤٠ شهید مسجد لیلة‌القدر از خانواده شهدای مدافع حرم و جانبازان انقلاب تجلیل به عمل آمد و در ادامه مراسم مداح اهل بیت(ع) سیدمجید بنی‌فاطمه به مدیحه‌سرایی پرداخت.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در این مراسم گفت: ما به مجالسی همچون یادواره‌های شهدا احتیاج داریم تا با آرمان‌های امام راحل، اهداف انقلاب و نظام اسلامی، تجدید میثاق کنیم.

وی افزود: در جلساتی همچون یادواره‌های شهدا، باید مسائل روز را تحلیل کرده و با آرمان‌های امام و اهداف انقلاب، تطبیق دهیم تا بتوانیم خودمان را با مسیر شهدا در یک راه قرار دهیم. برای این کار، لازم است که همه‌ ما به مسائل روز، احاطه کاملی داشته باشیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: امروز نظام سلطه بیش از هر دوره‌ای نسبت به نظام و ملت ما توطئه می‌کند؛ در واقع، توطئه‌های آمریکا در عصر کنونی، بیش از هر دوره دیگر است و پیچیدگی آن نیز نسبت به گذشته فوق‌العاده افزایش یافته است.

ما به مجالسی همچون یادواره‌های شهدا احتیاج داریم

ما به مجالسی همچون یادواره‌های شهدا احتیاج داریم  

https://www.masjed.ir/u/199

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری