چهارشنبه / ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۴:۲۰
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۲۹۶۶۲
گزارشگر : وحید پورتجریشی

نیروهای آل خلیفه به نمادهای عاشورایی ۴ منطقه بحرین حمله ور شدند

فعالان بحرینی اعلام کردند نیروهای امنیتی آل خلیفه صبح روز گذشته به پرچم های سیاه و مظاهر عاشورایی متعلق به شیعیان در ۴ منطقه مختلف بحرین حمله ور شده و این نمادها را از خیابان ها و کوچه ها حذف کردند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از مرآة البحرین، نیروهای امنیتی آل خلیفه صبح روز گذشته به پرچم های سیاه و مظاهر عاشورایی متعلق به شیعیان در 4 منطقه مختلف بحرین حمله ور شده و این نمادها را از خیابان ها و کوچه ها حذف کردند.

بنا به گفته شاهدان عینی نیروهای امنیتی و مزدوران آل خلیفه نمادهای عاشورایی مناطقی همچون شهرکان، مالکیه، کرزکان و جدعلی را حذف کردند و این اقدام آنها در راستای اهانت به نمادهای مربوط به شعائر دینی شیعیان صورت می گیرد که اکثریت جمعیت این کشور را تشکیل می دهند.

حمله به شیعیان بحرین و نمادها و شعائر آنها و محدود ساختن آزادی های دینی آنها سیاستی است که آل خلیفه از سال 2011 تا کنون در پیش گرفته است و تنها گناه مردم و شیعیان بحرین نیز است است که با قیام مسالمت آمیز خود خواستار تحول دموکراتیک و محدود کردن دیکتاتوری آل خلیفه در بحرین هستند.

علاوه بر این هم اکنون حدود 4 هزار شهروند شیعه به خاطر دست داشتن در فعالیت های انقلابی در زندان به سر می برند که ده ها نفر از آنها روحانیون برجسته انقلابی بحرین می باشند.

https://www.masjed.ir/u/1xj

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری