چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۳۹۶ / ۱۲:۴۴
سرویس : سرویس اصلی خبری
کد خبر : ۳۰۱۳۷
گزارشگر : محمد قدس
حجت‌الاسلام رحمتی‌نیا مطرح کرد:

کمک مساجد ناحیه امام خمینی(ره)برای خدمات‌رسانی به زلزله ‌زدگان

خبرگزاری شبستان: مدیر ناحیه امام خمینی(ره) مرکز رسیدگی به امور مساجد، از آمادگی کامل مساجد این ناحیه برای خدمات‌رسانی گسترده به زلزله‌زدگان غرب کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت‌الاسلام علی رحمتی‌نیا در گفت‌وگو با شبستان با بیان اینکه مساجد پیش از طرح موضوع خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد، فعالیت‌های خود را در این زمینه آغاز کرده‌اند، گفت: طی چند روز اخیر با هر امام جماعتی که تماس گرفتم، از گردآوری گسترده کمک‌های مردمی برای آسیب دیدگان این زلزله خبر دادند.

 وی افزود: مشاهدات میدانی من و همکارانم در ناحیه امام‌خمینی(ره) مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز موید فعالیت‌های خوب مساجد این ناحیه در زمینه خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان است، و این موضوع با جدیت در آن‌ها در حال پیگیری است.

 مدیر ناحیه امام خمینی(ره) مرکز رسیدگی به امور مساجد، با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نقدی و غیرنقدی بسیاری در مساجد گردآوری شده است، گفت: برای نمونه مسجد اکباتان (واقع در میدان بهارستان) تاکنون حدود سه میلیارد  تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری کرده است و همچنین هزینه ساخت چند مدرسه را در سرپل ذهاب کرمانشاه تقبل کرده است.
 

رحمتی‌نیا اضافه کرد: نمونه دیگر در این زمینه، مسجد محبان الزهرا (ع) (واقع در محله پاچنار) است که تاکنون حدود یک کامیون پتو، زیرانداز، کنسرو و سایر لوازم مورد نیاز را برای خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور گردآورده است.

 وی گفت: ناحیه امام خمینی(ره) مرکز رسیدگی به امور مساجد و دیگر نواحی آن با قوت تمام در راستای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به آسیب‌دیدگان زلزله اخیر تلاش می‌کنند و این موضوع را جزو اولویت‌های اصلی خود می‌دانیم.

https://www.masjed.ir/u/1b7

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد:
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در نمازجمعه: