سه شنبه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ / ۲۱:۵۴
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۳۱۴۹۷
گزارشگر : ایده ایده
آیت‌الله رشاد:

شهدای ما نماد و نوید انقلاب بین‌المللی اسلام اند

آیت‌الله علی‌اکبر رشاد در پی شهادت شهید مهدی لطفی نیاسر فرزند آیت‌الله لطفی نیاسر پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از مهر، در پی شهادت شهید مهدی لطفی نیاسر فرزند آیت‌الله لطفی نیاسر و شش همرزم شهیدش به توسط ژریم صهیونیستی، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد موسس و رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه در پیامی به آیت‌الله نعمت‌الله لطفی نیاسر تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

آیت‌الله نعمت‌الله لطفی نیاسر (آجرکم الله)

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

مبارک باد شولای شرف­ نمون شهادت، بر بالای برومند مهدی عزیز، شهید غرور­آفرینی که سر از پا نشناخته به مصاف صهیونیسم بین الملل شتافت و با شور و شهامت، شاهد شهادت را به آغوش کشید.

زهی و فری بر شما پدر فاضل انقلابی که عمر پربرکت خویش در خدمت به فضل و فضائل سپری کردید و دست‌های سپیده­ پرداز و دامان یل ­پرورتان مجاهد صهیون ­ستیزی چون مهدی عزیز را پرورد. گوارایتان باد خلعت ابوالشهیدی بر قامت شکسته‌ی شما که حقا خوش چالاک افتاد، و درود بر شما که انتشار صحنه‌­ی وداع شایانتان با پیگر فرزند شهید، تحسین ملی را برانگیخت.

شهدای بین‌المللی انقلاب اسلامی نماد و نوید انقلاب بین‌المللی اسلام­‌اند، و در این میان، شهادت مصاف آرایان علیه صهیونیان اشغالگر که شهید مهدی عزیز و شش همرزم قهرمانش از زمره­‌ی آنانند، صلای سقوط دولت جعلی اسرائیل و گامی فراپیش در تحقق وعده­‌ی قاطع رهبری مجاهد انقلاب (دام ظله) مبنی بر نابودی قریب الوقوع این جرثومه­‌ی پلشت به شمار است.

بنده­‌ی کمترینِ جامانده از جبهه‌ی جهاد و حرمان­زده‌ی شهد شهادت، از سوی خود و دیگر همسنگران فرزند فاضلتان حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر (حفظه الله) در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی، ضمن عرض تسلیت، از بارگاه باری برای شما و والده‌ی شهیدپرور و برادر ارجمند شهید عزیز، صبر و سلامت مسألت داریم، و برای آن شهید بزرگوار رفعت مرتبت و حشر با علی‌اکبر بن حسین(ع) خواستاریم.

علی اکبر رشـاد

۲۵، ۱، ۹۷

https://www.masjed.ir/u/4RC

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری