سه شنبه / ۱۲ تیر ۱۳۹۷ / ۰۹:۰۰
سرویس : ناحیه شهید نواب صفوی
کد خبر : ۳۲۲۱۰
گزارشگر : سید شهاب حسینی کیشانی
برگزاری جلسه هم اندیشی مساجد هم نام امام جعفر صادق (ع)

نشست صمیمی ائمه جماعات مساجد متبرک به نام امام جعفر صادق (علیه السلام) با حضور مدیر عامل بنیاد ارشاد و رفاه امام جعفر صادق (علیه السلام) و مدیر ناحیه شهید نواب صفوی

حجت الاسلام والمسلمین مجیدی : طرحی در مرکز رسیدگی به امور مساجد در حال اجرا است تا برنامه های مساجد عملیاتی و جریان ساز با برنامه ریزی بهتری اجرا شود

به گزارش روابط عمومی ناحیه شهید نواب صفوی (ره) نشست صمیمی ائمه جماعات مساجد متبرک به نام امام جعفر صادق (علیه السلام) با حضور مدیر عامل بنیاد ارشاد و رفاه امام جعفر صادق (علیه السلام) و مدیر ناحیه شهید نواب صفوی  در مسجد امام جعفر صادق (علیه السلام ) واقع در میدان فلسطین برگزار گردید.

در این نشست که با محوریت برنامه های فرهنگی ، خدمات اجتماعی و برگزاری مراسم سالروز شهادت آن امام همام  برگزار شد  حجت الاسلام والمسلمین مجیدی مدیر ناحیه شهید نواب صفوی (ره) با بیان اینکه طرحی در مرکز رسیدگی به امور مساجد در حال اجرا است تا برنامه های مساجد عملیاتی و جریان ساز با برنامه ریزی بهتری اجرا شود و این کار با مساجد متبرک به نام امام رضا (علیه السلام) ، مساجد مسیر پیاده روی اربعین تهران ، مسیر راهپیمایی 22 بهمن و ... در ناحیه شهید نواب صفوی کلید خورده گفت : این طرح در رابطه با مساجد هم نام امام جعفر صادق (علیه السلام ) با همکاری بنیاد ارشاد و رفاه امام جعفر صادق (علیه السلام ) نیز باید اجرائی گردد .

در این جلسه آقای لولاچیان مدیر عامل بنیاد ارشاد و رفاه  امام صادق (علیه السلام) از اقدامات انجام شده در سراسر کشور  توسط بنیاد برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالروز شهادت و ولادت آن امام همام توضیحاتی برای حاضرین در جلسه ارائه نمودند .

در این جلسه مصوب شد دبیرخانه دائمی تجلیل از مقام شامخ آن امام بزرگوار به مرکزیت مسجد امام جعفر صادق (علیه السلام ) واقع در میدان فلسطین تشکیل گردد .

در پایان جلسه حاضرین پیشنهادات خود را برای اجرای برنامه های ویژه ارائه نمودند .












 

https://www.masjed.ir/u/5uZ

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران حج:
 
پیام تسلیت رئیس مرکز درپی درگذشت آیت‌الله نجفی
 
همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛