یکشنبه / ۲۸ اَمرداد ۱۳۹۷ / ۱۲:۱۹
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۳۲۸۶۹
گزارشگر : ایده ایده
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

۲۱ آگوست می‌تواند وجدان بیدار جهان را به سمت فلسطین سوق دهد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۲۱ آگوست می‌تواند وجدان بیدار اجتماعی جهان را به سمت مسئله فلسطین متوجه کند تا همه جهان در جریان این مناسبت قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ایکنا، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به برنامه‌های وزارت فرهنگ اسلامی به مناسبت ۲۱ آگوست؛ روز آتش زدن مسجدالاقصی گفت: به طور طبیعی این روز همیشه یادآور یک اتفاق تلخ مورد توجه مجموعه‌های مختلف اسلامی و انسانی بوده و هست. در مجموعه ما و مجموعه‌های مرتبط به طور پیوسته در این زمینه اقداماتی را انجام می‌دهند.

وی افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، سازمان اوقاف و امور خیریه و معاون مطبوعاتی در بحث رسانه‌ای حتما در این حوزه تلاش مضاعفی خواهند داشت تا اتفاقات تلخ حاکم بر فلسطین را به مردم جهان یادآوری کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: شرایط فلسطین با توجه به قانون‌گذاری‌ها و حرکت‌هایی که شاهد هستیم، بسیار ناگوار و سنگین است و حتی این شرایط سنگی‌تر و ناگوارتر هم می‌شود.

وی ادامه داد: مناسبت‌هایی همچون ۲۱ آگوست؛ روز آتش زدن مسجدالاقصی، می‌تواند وجدان بیدار اجتماعی جهان را به سمت مسئله فلسطین سوق دهد و ما هم از طریق مجموعه‌ها و دستگاه‌های مرتبط  در این زمینه فعال‌تر خواهیم بود.

 انتهای پیام/

 

https://www.masjed.ir/u/5LV

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری