سه شنبه / ۴ دی ۱۳۹۷ / ۱۲:۱۸
سرویس : سیاسی و اقتصادی
کد خبر : ۳۴۰۹۱
گزارشگر : ایده ایده
آیت الله مکارم شیرازی:

آیت الله هاشمی شاهرودی رکنی از ارکان نظام بود

آیت الله مکارم شیرازی ارتحال آیت‌الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفته و از این عالم فقیه به عنوان رکنی از ارکان نظام یاد کردند.

 به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از ابنا، آیت الله العظمی «مکارم شیرازی» با صدور پیامی ارتحال آیت الله هاشمی شاهرودی را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: فقدان عالم برجسته و فقیه والامقام حضرت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی (رحمه الله علیه) موجب نهایت تأسف گردید.

آیت الله مکارم شیرازی افزودند: این عالم بزرگوار و ربانی، رکنی از ارکان نظام جمهوری اسلامی و یکی از علمای برجسته حوزة علمیه قم بود و از محضر بزرگانی در نجف و قم بهره فراوان گرفته بود و در تدریس پربار خود شاگردان باارزشی را پرورش داد.

ایشان تصریح کردند: او در انقلاب اسلامی و تداوم آن سهم بسیاری داشت به گونه‌ای که الان جای او را خالی می‌بینیم. در میان حوزویان از احترام خاصی برخوردار بود و آثار فراوانی در زمینه‌ی مسائل علمی از خود به یادگار گذاشت.

این مرجع تقلید ادامه دادند: اینجانب این ضایعه‌ بزرگ را به محضر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و همه‌ی حوزه‌های علمیه صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و علوّ درجات این عالم بزرگ را از خداوند خواهانم و برای بیت گرامی آن فقید سعید صبر و اجر فراوان از خداوند مسئلت دارم.

انتهای پیام/

https://www.masjed.ir/u/77z

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

پیام تسلیت رئیس مرکز درپی درگذشت آیت‌الله نجفی
 
همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد: