چهارشنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۱
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۵۱۱۷
گزارشگر : ایده ایده
با حکم رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد انجام شد

انتصاب سرپرست‌ دفتر طرح و برنامه

با حکم رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد سرپرست‌ دفتر طرح و برنامه این مرکز منصوب شد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد؛ رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد، طی حکمی ضمن تقدیر از زحمات روح الله نوری زاده سکز آبادی در دفتر طرح و برنامه، محمد مراد پور را به عنوان «سرپرست‌ دفتر طرح و برنامه» این مرکز منصوب کرد.
 

متن این حکم به شرح زیر است.

 

برادر ارجمند ، جناب آقای محمد مراد پور (دام عزه)
 
 خداوند متعال را سپاسگزاریم که توفیق انجام مسئولیت در جایگاه خدمتگزاری به مسجد ، این کانون ذکر و عبادت و اندیشه و معرفت، را به ما ارزانی فرمود . اهمیت طراحی و برنامه ریزی در روند فعالیت تشکیلاتی مرکز رسیدگی به امور مساجد ، سهم زیادی در کسب موفقیت‌های آینده داشته و دفتر طرح و برنامه مرکز در این خصوص نقش موثری را بر عهده دارد. 
 
لذا ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های دلسوزانه جناب آقای روح الله نوری زاده سکز آبادی در دوره سرپرستی ، با اعتماد به عنایات قادر متعال و در سایه توجّهات‌ حضرت‌ ولیعصر (عجّل‌‌الله‌‌فرجه‌‌الشریف) ، پیرو مصوبه جلسه مورخ 1398/07/02 شورای انتصابات مرکز رسیدگی به امور مساجد، جنابعالی را که بحمدالله برخوردار از نشاط جوانی و سوابق مرتبط هستید، به‌عنوان "سرپرست‌ دفتر طرح و برنامه" منصوب می‏ نمایم.   
 
مقتضی است در ادامه سیاست‌های راهبردی مرکز، با نگاه مدیریت برنامه‌ای و دانش بنیان و با توجه به اقتضائات داخلی و واقعیات‌خارجی و نیازهای مساجد ، اولویت‌های زیر را به عنوان وظایف اصلی پیگیری نمایید:

 

1. پایش‌حرکت‌‌متوازن و هماهنگ مجموعه در جهت دستیابی به اهداف و تحقق راهبردهای مصوب، ذیل مطالبات رهبر فرزانه انقلاب (دامت برکاته)
 
2. بررسی پیوسته فرصت‌ها، تهدید‌ها و نقاط قوت و ضعف مرکز و مساجد به منظور حفظ پویایی خط‌مشی‌ها و سیاست‌ها و إرتقای کیفی و اثربخشی برنامه‌ها و بهبود روش‌ها
 
3. جمع‌بندی و پیشنهاد برنامه و بودجه سالیانه به شورای راهبردی
 
4. اعمال اصلاحات مورد نیاز در ساختار تشکیلاتی مرکز با بهره‌گیری از اشراف و پشتیبانی فکری مشاور محترم اجرایی و برنامه‌ریزی
 
 
5. طراحی و توسعه فرآیندهای اداری مرکز در راستای نیل به اهداف ستادی و ناحیه‌ای با بهره‌‌گیری از به‌روزترین نرم افزارهای مورد نیاز
 
 
6. طراحی و تدوین سند راهبردی چهارم مرکز رسیدگی به امور مساجد
 
       توفیق روزافزون جنابعالی را از درگاه پروردگار خواستارم.

 

 سید ناصر الدین نوری زاده

 رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد

https://www.masjed.ir/u/7IE

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری