چهارشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۵
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۵۲۵۹
گزارشگر : ایده ایده
گزارش

دیدار رئیس مرکز با آیت الله مرندی

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با تولیت و امام‌جماعت مسجد امیرالمومنین (سلام‌الله‌علیه) دزاشیب؛ دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد؛ روابط عمومی؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری‌زاده صبح روز چهارشنبه 6آذرماه 1398 پس‌از اقامه نماز صبح با حضرت آیت‌الله عباس مغیثی مرندی، تولیت و امام‌جماعت مسجد امیرالمومنین (ع) دزاشیب دیدار و گفتگو کردند.

 در این دیدار حضرت آیت‌الله عباس مغیثی مرندی گزارشی از فعالیت‌های مسجد امیرالمومنین (سلام‌الله‌علیه) در سال جاری ارائه نمودند و در پایان حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری‌زاده از زحمات و مجاهدت‌های جناب ایشان در مدت 70سال امام‌جماعت مسجد این مسجد تقدیر و تشکر نموده و افزودند: به‌فضل‌الهی وجود جنابعالی مایه برکت و نعمت برای اهالی محترم منطقه شمیرانات و به ویژه این مسجد است و حضور در سنگر مسجد، آن هم برای مدت طولانی 70 سال و خدمت در خانه‌ی خدای تبارک و تعالی و همچنین خلق خدا، توفیقی بزرگ از جانب خدای متعال است که خود از نشانه های برکت عمر و البته سعادتمندی است. از خدای متعال توفیقات بیشتر برای جنابعالی و دوام خدمت در سنگر مسجد را مسئلت دارم.

 گفتنی است در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین بصیری، مدیر ناحیه شهید باهنر(ره) مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری‌زاده را همراهی نمودند.

دیدار رئیس مرکز با آیت الله مرندی

دیدار رئیس مرکز با آیت الله مرندی
دیدار رئیس مرکز با آیت الله مرندی

https://www.masjed.ir/u/7N8

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری