شنبه / ۲۰ دی ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۴
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۵۹۰۳
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
مدیر فرهنگی مسجد حضرت ولیعصر(عج)

نذر فرهنگی یک مسجد در ایام کرونایی/ غربالگری با چاشنی هدیه کتاب

مدیر فرهنگی مسجد حضرت ولیعصر(عج) گفت: به همت پایگاه بسیج مسجد، غربالگری با مراجعه بسیجیان به در ۶ هزار خانه انجام شد و در این امر با مشارکت انتشارات شهید ابراهیم هادی، ۶ هزار نسخه کتاب «شنود» نیز میان خانواده‌ها توزیع شد

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد ، رضا صادقی مدیر فرهنگی مسجد حضرت ولیعصر(عج) در بلوار ابوذر تهران اظهارداشت: به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی پویش و مسابقه‌ای را در سه مقطع سنی میان اهالی محل و بسیجیان برگزار کردیم. در مقطع کودکان، با موضوع نقاشی از سردار سلیمانی و در مقطع نوجوانان دلنوشته در ۵ موضوع محور این پویش و مسابقه بود.

وی افزود: در بخش بزرگسالان مسابقه وصیت‌نامه‌خوانی حاج قاسم سلیمانی برگزار شد که وصیت‌نامه ایشان میان نمازگزاران و بسیجیان توزیع شد تا مطالعه کنند و سپس مسابقه‌ای نیز از این وصیت‌نامه برگزار شد.

صادقی با اشاره به اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی گفت: به همت پایگاه بسیج مسجد این طرح در سطح محله برگزار شد که الحمدلله بسیجیان به در ۶ هزار خانه مراجعه کردند و آنان را در موضوعات کرونا، اقتصادی و فرهنگی ارزیابی کردند که الحمدالله با موفقیت انجام شد.

مدیر فرهنگی مسجد حضرت ولیعصر(عج) اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته با انتشارات شهید ابراهیم هادی، ۶ هزار نسخه کتاب «شنود» تهیه شد و توسط بسیجیان در این غربالگری‌های میان مردم توزیع شد تا یک نذر فرهنگی نیز صوت گیرد و مردم در این فرصت خانه نشینی کرونایی مطالعه کتاب هم داشته باشند. بنا داریم در ایام دهه فجر مسابقه کتابخوانی براساس این کتاب برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: کتاب «شنود» رُمانی با موضوع جذاب بازگشت از مرگ است که توسط انتشارات شهید ابراهیم هادی تالیف شده است؛ پیش از این کتاب‌های سه دقیقه در قیامت توسط این انتشارات منتشر شده بود.

برکات تعامل ارکان مسجد

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: با تعامل هرچه بیشتر مسئولین مسجد با پایگاه‌های بسیج اتفاقات و برکات بسیاری خوبی در محلات و مناطق رقم می‌خورد که کار و تلاش ما بخش کوچکی از آن است و دیگر مساجد نیز می‌توانند با این روند و شیوه اثرگذار باشند.
https://www.masjed.ir/u/87o

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری