یکشنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۷
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۰۱۹
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
دبیر شبکه جهادی مساجد شهرری اعلام کرد

اجرای پویش کمک رسانی به زلزله‌زدگان سی‌ سخت در ۲۰۰ مسجد شهرری

حجت‌الاسلام محمدی از راه‌اندازی پویش کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان سی‌سخت به همت شبکه جهادی مساجد شهرری خبر داد و گفت: کمک‌های جمع آ‌وری شده ۲۰۰ مسجد در آستانه سالروز ولادت امیرالمومنین(ع) برای هموطنان زلزله‌زده ارسال می‌شود.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام «علی محمدی» از راه اندازی پویش کمک رسانی به زلزله زدگان سی سخت به همت شبکه جهادی مساجد شهر ری خبر داد و اظهار کرد: پس از وقوع زلزله در شهر سی سختِ استان کهگیلویه و بویراحمد این شبکه جهادی در مساجد شهر ری برای کمک رسانی به هموطنان زلزله زده اطلاع رسانی انجام داد.

دبیر شبکه جهادی مساجد شهرری بیان کرد: در حال حاضر 34 مسجد محوری و 200 مسجد شهرری اعلام آمادگی کردند، تا کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست را برای کمک رسانی به هموطنان زلزله زده را جمع آوری کنند، تا کمک ها به تدریج برای هموطنان زلزله زده ارسال شود.

حجت الاسلام محمدی در ادامه همچنین از کمک رسانی شبکه جهادی مساجد شهرری به کارگران فصلی خبر داد و گفت: در آستانه سالروز ولادت امیرالمومنین علی(ع) این کمک ها به 300 کارگر فصلی اهدا می شود. ضمن اینکه قرار است به این مناسبت 500 بسته ارزاق میان خانواده های کم برخوردار توزیع شود.

وی همچنین از اهدای هدایایی به مردان به مناسبت سالروز ولادت امیرالمومنین(ع) روز پدر در مساجد خبر داد و گفت: جشن سالروز ولادت امام علی(ع) مراسم جشن در مساجد شهرری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

شبکه جهادی مساجد شهرری از زمان شیوع بیماری کرونا با محوریت 34 مسجد به منظور مهار این بیماری تشکیل شد و به صورت مردمی با همکاری امام جمعه شهرستان، سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جلساتی را برای مهار این بیماری تشکیل دادند و اکنون نیز این شبکه جهادی با توجه به مشکلات اقتصادی مردم در سه محور اقتصاد مقاومتی، تعلیم و تربیت و سلامت فعالیت می کنند، تا بخشی از مشکلات اقتصادی مردم را در این شرایط حل کنند.
https://www.masjed.ir/u/89Q

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری