شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ / ۰۴:۱۹
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۲۵۹
گزارشگر : حمیدرضا حیدری

ویژه دهه کرامت ۱۴۰۰؛ اجرای طرح ملی «آواهای کریمانه» با محور سرود بچه‌های مسجد

طرح ملی «آواهای کریمانه» با محور اجرای ۱۰۰۰ برنامه توسط ۲۰۰ گروه سرود از بچه‌های مسجد در طول دهه کرامت اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، طرح ملی «آواهای کریمانه» با محور اجرای سراسری گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با شعار «خدمت کریمانه، گره گشایی به رسم اهل بیت(ع)» اجرا می شود.

بنابر این گزارش، در این طرح ملی 200 گروه سرود از بچه های مسجد در طول دهه کرامت (اول تا 11 ذی القعده، شنبه، 22 خرداد تا یکم تیرماه) یک هزار اجرا خواهند داشت.

سرود در سال های اخیر به ویژه با تاکید مقام معظم رهبری که فرمودند: «سرود مثل هوای تازه، مثل هوای بهاری نفوذ می کند و وقتی خوب تنظیم شد، اثر می کند، امروز به نظر می رسد که ما به سرود نیاز داریم» از جمله فعالیت های اصلی ستاد فهما و طرح های ملی آن شده است چنان که در طرح ملی «ایران قوی» یکی از رواق های دوازده‌گانه و فعال که استقبالی چشمگیر از آن شد، رواق سرود بود.

گفتنی است، ستاد فهما (هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور) همه ساله برای دهه کرامت، فاصله سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تا یازده ذی القعده، سالروز ولادت حضرت امام رضا(ع) برنامه های متنوعی اعم از وبینارهای مجازی، راه اندازی کاروان های شادی، اجرای نمایش، برگزاری مسابقات کتابخوانی، اجرای پویش های ملی و ... تدارک می بیند.
https://www.masjed.ir/u/91a

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری