یکشنبه / ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۰
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۶۲۸۰
گزارشگر : حمیدرضا حیدری
حجت الاسلام والمسلمین «یونس ستاری»

نشست روشنگری و بصیرتی با رویکرد جلب مشارکت مردم در انتخابات برگزار شد

نشست روشنگری و بصیرتی با رویکرد جلب مشارکت مردم در انتخابات با حضور جمع کثیری از علمای جنوب تهران و در مسجد جامع حضرت رقیه (س) برگزار شد.

به گزارش پایگاه تخصصی مسجد، حجت الاسلام والمسلمین «یونس ستاری» در نشست روشنگری و بصیرتی با رویکرد جلب مشارکت مردم در انتخابات که با حضور جمع کثیری از علمای جنوب تهران و در مسجد جامع حضرت رقیه (س) برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت گفت: مردم شیفته کرامت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (ع) هستند.

این استاد حوزه افزود: مردم با توسل به حضرت معصومه (س)‌ کریمه اهل بیت (ع) و حضرت امام رضا (ع) حاجاتشان را از خداوند طلب کنند و ایشان را واسطه خیر قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بر ضرورت مشارکت در انتخابات تاکید کرد و خاطرنشان کرد: مردم مراقب باشند تا انتخاب اصلح داشته باشند.

سردار نجات از فرماندهان سپاه نیز در این مراسم با تاکید بر اهمیت انتخابات، گفت: حضور حداکثری در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و همه مردم باید با حضور پرشور در انتخابات مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، تصریح کرد: تقویت نظام اسلامی از اوجب واجبات است و همه باید در انتخابات شرکت کنیم.

پایان پیام
https://www.masjed.ir/u/91x

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری