دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۰۷:۵۴
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۸۴۱۰
گزارشگر : جلال حیران نیا
مسئول بسیج دانش آموزی کشور مطرح کرد:

لزوم آشنایی دانش‌آموزان با مسأله دفاع از مظلوم

سردار باستان: جهانی اندیشی و دفاع از مظلوم از ویژگی های یک دانش آموز براساس سند تحول بنیادین است.

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد، مسئول بسیج دانش آموزی در خوی گفت: لازمه تحقق این اندیشه تثبیت آن در باورهای دانش اموزان با روشنگری است.


سردار باستان افزود: جهاد تبیین بعنوان یک فریضه واجب جهت روشنگری و شناساندن شاخص های افول وجنایت آمریکا می تواند در دستور کار مدارس قرار گیرد. 


وی در ادامه گفت: در سند تحول بنیادین بر تربیت نسل تمدن ساز تاکید شده وانتظار و مهدویت از جمله مولفه های اصلی است که بسیار به ان تاکید شده است.

 

مسئول بسیج دانش آموزی کشور همچنین گفت:فضای مجازی امروز بعنوان یک ابزار و فرصت نباید مورد غفلت واقع شود و ایجاد موقعیت تربیتی در هر دو فضای واقعی و مجازی صورت گیرد.


سردار باستان افزود: مسئولیت سپاری به دانش آموزان بعنوان یک امر تربیتی مد نظر باشد چنانچه امور مربوط به مدرسه باید به دانش آموزان سپرده شود و کارکرد مدرسه به دست این عزیزان باشد.


وی در بخش دیگری گفت: دشمن امروز درصدد تغییر ذائقه نسل جوان ما بوده و  توجه به ذائقه دانش آموزان و نسل جوان باید بعنوان یک مسئله مهم مورد توجه باشد.


مسئول بسیج دانش آموزی کشور در بخش دیگری  از سخنانش گفت: در جهت ایجاد ارتباط مستحکم و موثر بین سه رکن تربیتی مسجد،خانه ومدرسه باید تلاش کرد.


 سردار باستان افزود: آموزش، تربیت و مهارت سه محور مهم در آموزش و پرورش دانش آموزان است، توجه صِرف به یک محور اسیب بوده وباید به هر سه محور توجه شود تا موجبات توفیق حاصل شود.

 

پایان پیام/

https://www.masjed.ir/u/1c30

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

پیام تسلیت رئیس مرکز درپی درگذشت آیت‌الله نجفی
 
همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد: