دوشنبه / ۱۷ مهر ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۲
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۴۱۳
گزارشگر : جلال حیران نیا
وزارت اوقاف غزه:

اشغالگران ۱۸ مسجد را ویران کرده‌اند

یک مسئول وزارت اوقاف نوار غزه با اعلام اینکه اشغالگران کوچکترین توجهی به قوانین بین‌المللی ندارند و در جنایات خود هیچ خط قرمزی را نمی‌شناسند اعلام کرد رژیم صهیونیستی ۱۸ مسجد را در نوار غزه هدف قرار داده که ۸ مسجد به طور کامل تخریب شده است.

به گزارش مسجدخبر به نقل از تسنیم؛ یک مسئول ارشد فلسطینی در نوار غزه اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی در ادامه جنایات خود علیه غیرنظامیان و مقدسات فلسطینی چندین مسجد و منزل مسکونی در نوار غزه را به شکل کامل تخریب کرده است.
 
«عبدالهادی الآغا» مشاور وزارت اوقاف و امور دینی نوار غزه در گفت‌وگو با عربی 21 اعلام کرد که رژیم اشغالگر در حال تخریب مساجد و پا گذاشتن روی همه قوانین الهی بوده و این تجاوزات صهیونیست‌ها در چارچوب سیاست‌های جنایتکارانه آنهاست که همه موازین و قوانین بین‌المللی را نقض می‌کنند.
 
وی افزود، رژیم صهیونیستی 18 مسجد را در نوار غزه بمباران کرده که 8 مسجد به طور کامل تخریب شده و 10 مسجد نیز آسیب جدی دیده است. این رفتار متجاوزانه در چارچوب سلسله جنایات رژیم اشغالگر علیه ملت فلسطین بوده و این تجاوزات در همه ادیان و شریعت الهی محکوم و ممنوع است. همه اعلامیه‌ها و کنوانسیون‌های بین‌المللی در زمینه حقوق بین‌الملل تاکید می‌کنند که باید از عبادتگاه‌ها محافظت شود اما رژیم اشغالگر هیچ محدودیت و خط قرمزی در هیچ زمینه‌ای نمی‌شناسد.
 
این مسئول فلسطینی تصریح کرد، اکنون زمان آن رسیده که دشمن صهیونیستی در محاسبات خود تجدید نظر کرده وبداند که ملت فلسطین هرگز نمی‌پذیرند که زیر ظلم باشند و اشغالگران بهای جنایات خود را خواهند داد. کاری که امروز صهیونیست‌ها انجام می‌دهند هیچ فرقی با رفتارهای اشغالگرانه آنها از ابتدای اشغال فلسطین ندارد. آنها زمین‌های فلسطین را غصب و مردم ما را آواره کردند و این صهیونیست‌ها هستند که همه دستورات کتاب‌های آسمانی از تورات و انجیل و زبور تا قرآن کریم و نیز همه قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه هدف قرار دادن مساجد با همه عرف‌ها و قوانین بین‌المللی مغایرت دارد از همه نهادها و کشورهایی که به حقوق بشر احترام می‌گذارند خواست تا در برابر تجاوزات اشغالگران علیه غزه بایستند.
 
عبدالهادی الآغا در پایان تاکید کرد، رژیم غاصب صهیونیستی هیچ فرقی بین رزمندگان مسلح مقاومت با کودکان و زنان و سالخوردگان قائل نیست و بدون هشدار قبلی منازل مسکونی را بر سر زنان و کودکان ویران می‌کند و این تجاوزات باید توسط سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی محکوم شود.
 
انتهای پیام/
 
https://www.masjed.ir/u/1c3g

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

پیام تسلیت رئیس مرکز درپی درگذشت آیت‌الله نجفی
 
همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد: