دوشنبه / ۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۰:۵۳
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۸۴۴۱
گزارشگر : جلال حیران نیا
فلسطین در انتظار دعاهای مؤمنین

برای پیروزی فلسطین، در مساجد دست به دعا می‌شویم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای از عموم مردم به منظور حضور در مراسم دعا و زمزمه دعای توسل برای آزادی غزه دعوت کرد.

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد؛ فلسطین در انتظار دعاهای مؤمنین است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای از عموم مردم به منظور حضور در مراسم دعا و زمزمه دعای توسل برای آزادی غزه دعوت کرد. همه با هم برای پیروزی کامل فلسطین بر صهیونیست های خون آشام در مساجدمان دست به دعا بر می‌داریم.

 

 متن اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به این شرح است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم» اینک که فلسطین مظلوم و غزۀ قهرمان؛ در سکوت مرگبار و بی عملی مجامع بین‌المللی و هدایت و حمایت همه جانبه شیطان بزرگ و کشور‌های غربی مدعی حقوق بشر، زیر سنگین‌ترین آماج حملات وحشیانه و دیوانه‌وار رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی، مقاوم همچون کوه استوار ایستاده؛ مردم مؤمن و وفادار ایران اسلامی، با تضرع به ساحت قدس ربوبی، دست دعا و نیایش برداشته و با توسل به آستان مقدس چهارده نور هدایت الهی ائمة معصومین «صلوات الله علیهم اجمعین» همراه با قرائت دعای توسل، آزادی قدس و نجات غزه را از چنگال دژخیمان رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی مسألت کرده و نابودی این غدۀ سرطانی و رژیم وحشی را فریاد خواهند زد.

 

مراسم قرائت دعای توسل سـه‌شـنبه ۲ آبـان بعد از نماز مغـرب و عشـاء در تمام مسـاجد، بقـاع متبـرکه، اماکن مذهبی و امامزادگان سـراسـر کشـور و با محوریت آسـتان‌های مقدسـه (رضوی، فاطمی و احمدی) و مسجد مقدس جمکران و همزمان در تـهـران؛ حرم مطهـر عبـدالعـظیـم حـسـنی و امـامزاده صـالح «علیهما السلام» برگزار خواهد شد.

 

  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ با نثار برترین سلام‌ها و درود‌ها و صلوات به روان پاک و مطهر شهدای عزیز قدس و ضمن اعلام همدردی با مجروحان و جانبازان و حادثه دیدگان این فجایع شنیع ضدبشری در غزه و جای جای سرزمین‌های اشغالی و با اعلام حمایت از فلسطین مقاوم؛ از ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی وعموم مردم مؤمن، آگاه و وفادار دعوت می‌کند، تا با حضور پرشور و معنوی در این مراسم دعا و زمزمۀ دعای توسل برای آزادی غزه دست به دعا برداشته و فریاد حمایت خود را از آرمان آزادی قدس شریف سر دهند.

 

 

https://www.masjed.ir/u/1ca3

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری