چهارشنبه / ۳ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۱۸
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۴۴۸
گزارشگر : جلال حیران نیا
دبیر ستاد مردمی برگزاری اولین سالگرد شهیدعلی وردی:

اجتماع بزرگ عاشقان آرمان در اکباتان برگزار می‌شود

دبیر ستاد مردمی برگزاری اولین سالگرد شهید آرمان علی وردی گفت: اجتماع بزرگ عاشقان آرمان در اکباتان برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد؛ نشست خبری بزرگداشت اولین سالگرد شهید آرمان علی وردی امروز چهارشنبه در سالن اجتماعات مسجد علی ابن ابی طالب (ع) با حضور مرتضی متشرعی، دبیر این رویداد و عباس افراسیابی رییس بنیاد شهید منطقه ۵ و ۲۲ برگزار شد.

 

مرتضی متشرعی مداح اهل بیت(ع) و دبیر ستاد مردمی برگزاری اولین سالگرد شهید آرمان علی‌وردی با اشاره به برنامه‌های این مراسم اظهارداشت: روز جمعه ۵ آبان ساعت ۱۴:۳۰ در شهرک اکباتان خیابان ورزش که مقتل شهید آرمان علی‌وردی است، برنامه با قرائت زیارت عاشورا آغاز می‌شود. گروه‌های سرود نجم‌الثاقب، بشری و انصارالمهدی(عج) هم در طی برنامه آثار خود را اجرا می‌کنند.

 

وی افزود: قرائت قرآن توسط حبیب صداقت نفر اول مسابقات بین‌المللی انجام می‌شود. سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سیدعلیرضا حسینی و مداحی حاج سعید حدادیان، امیر عباسی و محمدحسین حدادیان هم مرثیه‌خوانی می‌کنند. همچنین ابوذر روحی هم در این مراسم سرودخوانی خواهد داشت.

 

متشرعی تصریح کرد: همچنین بعد از نماز مغرب نیز جلسه‌ای در مسجد امام علی (ع) شهران، محل زندگی این شهید بزرگوار با سخنرانی علی اکبر رائفی‌پور و مداحی امیر عباسی و علی پورکاوه برگزار خواهد شد.

 

 

این مداح اهل بیت(ع) افزود: این مراسم‌ها با حضور پرشور مردم انقلابی و ساکنین شهرک اکباتان و اهالی منطقه ۵ و همچنین نوجوانان و جوانان عزیز و همشهریان تهرانی برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در حواشی این مراسم چایخانه حضرت رضا(ع) توسط خادمیاران رضوی منطقه ۵ و همچنین موکب‌های پذیرایی و فرهنگی و کودک و نوجوان هم برپا می‌شود تا از میهمانان پذیرایی کنند، افزود: از همه و مردم تهران و اطراف این شهر دعوت می‌کنیم تا با حضور خود زینب‌بخش این مجلس باشند.

 

پایان پیام/

 

 

https://www.masjed.ir/u/1caN

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

پیام تسلیت رئیس مرکز درپی درگذشت آیت‌الله نجفی
 
همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد: