سه شنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۲ / ۱۶:۰۶
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۸۴۶۹
گزارشگر : جلال حیران نیا
به مناسبت هفته گرامیداشت هفته بسیج؛

برپایی میز خدمات درمانی و حقوقی در مسجد ثارالله(ع)

سلطانی از تدارک برنامه‌های هفته بسیج در مسجد ثارالله(ع) خبر داد و گفت: میزخدمت درمانی و حقوقی با حضور کادر درمان و وکلای دادگستری در مسجد ثارالله برپا می شود.

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجد؛ «امیرعلی سلطانی»، در گفت و گو با شبستان از تدارک ویژه برنامه های هفته بسیج به همت پایگاه بسیج افشاری مسجد ثارالله(ع) نارمک خبر داد و گفت: جشن های هفته بسیج در مسجد ثارالله(ع) همزمان با شب سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با سخنرانی حجت الاسلام نادری در این مسجد آغاز شد و با مراسم عزاداری شب شهادت حضرت فاطمه(س) ادامه می یابد.

مسئول روابط عمومی پایگاه شهید افشاری مسجد ثارالله(ع) نارمک بیان کرد: تجلیل از پرستاران، اجرای تواشیح، حمایت از مردم فلسطین، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری شب خاطره و بیان خاطرات شهیدان بسیجی توسط همرزمان شهدا، بازدید نوجوانان و جوانان بسیجی از نمایشگاه «در لباس سربازی» از جمله برنامه های تدارک دیده شده در این مسجد به مناسبت هفته بسیج است.

 

برپایی میز خدمات درمانی و حقوقی در مسجد ثارالله(ع) نارمک

 

وی از تشکیل میز خدمت درمانی و حقوقی با حضور کادر درمان و وکلای دادگستری خبر داد و گفت: نمایش فیلم سینمایی در شبستان مسجد، برگزاری مراسم دعای توسل و کمیل به یاد شهیدان و به نیت پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت و نابودی رژیم کودک کُش صهیونیستی، برگزاری جلسات بصیرت افزایی تجلیل از پیشکسوتات و نوجوانان و جوانان فعال بسیجی از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت هفته بسیج است.

 

برپایی میز خدمات درمانی و حقوقی در مسجد ثارالله(ع) نارمک

 

سلطانی همچنین به تجلیل از خانواده شهید امنیت بسیجی شهید پوریا احمدی اشاره کرد و افزود: به مناسبت هفته بسیج مسابقات ورزشی در مسجد برگزار می شود.

شبستان
https://www.masjed.ir/u/1ceB

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری