دوشنبه / ۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۳:۰۱
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۸۴۷۷
گزارشگر : جلال حیران نیا
به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان(عج)

ششمین یادواره «جوانِ مومنِ انقلابی» برگزار می‌‌شود

ششمین یادواره «جوانِ مومنِ انقلابی» دوشنبه ۶ آذر ماه، مصادف با شام شهادت حضرت زهرا(س) در دهه اول فاطمیه، با محوریت شهید مدافع حرم داود جعفری در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجدبه نقل از فارس؛ دوشنبه ۶ آذر ماه، مصادف با شام شهادت حضرت زهرا(س) در دهه اول فاطمیه، ششمین یادواره «جوانِ مومنِ انقلابی» با محوریت شهید مدافع حرم داوود جعفری و یادبود شهدای مسجد صاحب‌الزمان (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار خواهد شد.

گفتنی است در ششمین یادواره «جوانِ مومنِ انقلابی»، سردار مجید خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران سخنرانی خواهد کرد، همچنین مجتبی قاسمی به مرثیه‌سرایی خواهد پرداخت.

این مراسم، دوشنبه هفته جاری همزمان با نماز مغرب ‌وعشاء در مسجد صاحب‌الزمان(عج)، واقع در تهران‌نو، مسیل جاجرود، نرسیده به خیابان شورا برگزار می‌شود. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مسجد، مترو «کلاهدوز» و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به آن، ایستگاه اتوبوس «جوراب بافی» است که دسترسی به این مکان را برای علاقمندان به حضور در این مراسم آسان می‌سازد.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند پخش زنده این مراسم را در سایت و اپلیکیشن هیئت آنلاین به نشانی https://heyatonline.ir/ تماشا کنند.

پایان پیام/

https://www.masjed.ir/u/1cfE

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

پیام تسلیت رئیس مرکز درپی درگذشت آیت‌الله نجفی
 
همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد: