شنبه / ۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۵
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۵۱۱
گزارشگر : جلال حیران نیا
گزارش مسجدی

حضور مردم در ۹ دی فتنه دشمنان را خنثی کرد

مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: در قبل از ایجاد فتنه ها مقام معظم رهبری هشدارهای خود را به اطلاع مردم می رسانند، سخنان مقام معظم رهبری و حضور مردم در فتنه ۹ دی توطئه دشمنان را خنثی کرد.

به گزارش سرویس مسجدخبر پایگاه تخصصی مسجدبه نقل از ایرنا؛ شامگاه جمعه همزمان با فرارسیدن ۹ دیماه سالروز حماسه مردم بصیر و انقلابی ایران در شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی سال ۸۸، مراسم گرامیداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت که به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ری و با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری در مسجد فاطمه الزهرا (س) شهرری برگزار شد.

حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده در سخنانی با اشاره به شکل گیری فتنه های مختلف و با اهداف متفاوت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا زمان حال اظهار داشت: تمام این اقدامات خبیثانه و خطرناک دارای لایه های مختلف بوده که بر اثر آنها شناخت حق و باطل برای عامه جامعه سخت و دشوار گردیده و دشمنان با برنامه ریزی سعی می کردند از مذهب، اقوام و مقدسات استفاده کنند تا به اهداف شوم خود دست یابند.

وی افزود: دشمنان ملت ایران بویژه آمریکای جنایتکار و حکومت دست نشانده آن یعنی رژیم صهیونیستی پس از آنکه در میدان جنگ و نبرد راهی از پیش نبرده و مشاهده نمودند که نمی توانند از راه نظامی ایران را به زانو در آوردند با خباثت تمام شروع به فتنه انگیزی در میان جامعه اسلامی کرده که به لطف خداوند و کمک ائمه اطهار و به برکت وجود نورانی مقام معظم رهبری تا به امروز این فتنه و نیرنگ های آنها خنثی و بی اثر شده است.

رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور مردم در ۹ دی فتنه دشمنان را خنثی کرد

مسول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) خاطرنشان کرد: باروشنگری و تبین اهداف دشمنان حتی آنهایی که در روزهای اول در اعتراض ها حضور داشتند در راهپیمایی روز نهم دی شرکت و صف خود را از فتنه گران جدا کردند.

این مراسم با حضور حجت الاسلام حسن عامری، مسول رسیدگی به امور مساجد حامد احمدپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، علی کنگرلو، مسول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حسین نصرالله، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ایمانی، رئیس آموزش وپرورش ناحیه دو، بخشداران، شهرداران و دیگر مسوولین شهرستان ری و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور مردم در ۹ دی فتنه دشمنان را خنثی کرد

در انتهای این مراسم و با حضور مسئولین از مادر مکرمه شهید والامقام حسین غلام کبیری از شهدای فتنه ۸۸ در شهرری تجلیل شد.

https://www.masjed.ir/u/1clR

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری