دوشنبه / ۱۱ دی ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۴
سرویس : مسجد خبر
کد خبر : ۳۸۵۱۶
گزارشگر : جلال حیران نیا
گزارش مسجدی

ویزیت رایگان طبیب سنتی در یکی از مساجد تهران

مسجد حضرت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) در شرق تهران، طرح معاینه و مشاوره رایگان طب سنتی راه‌اندازی کرده که هر هفته یکشنبه‌ها، مردم می‌توانند به این مسجد مراجعه کنند.

به گزارش سرویس مسجدپژوه پایگاه تخصصی مسجد به نقل از فارس؛ مسجد حضرت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) در نزدیکی میدان شهدا از حدود یک سال پیش در برنامه هفتگی خود یکشنبه‌ها را به طب سنتی ایرانی ـ اسلامی اختصاص داده که در آن، کمیل راد، درمانگر و مشاور طب سنتی به اهالی مسجد خدمات درمانی ارائه می‌دهد.
 
در این طرح هر هفته یکشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا اذان مغرب‌ و عشاء، مراجعین به صورت رایگان در مسجد معاینه می‌شوند و پس از اقامه نماز تا ساعت ۱۸ این درمانگر طب سنتی درباره موضوعاتی مثل سلامت، تغذیه مناسب، سبک زندگی اسلامی و... سخنرانی می‌کند که با استقبال مردمی همراه بوده است.
 
این طرح یکشنبه‌ها در مسجد حضرت علی‌بن‌موسی الرضا(ع) واقع در میدان شهدا، خیابان مجاهدین اسلام، خیابان عظیم زادگان برپا می‌شود.
 
نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مسجد، مترو «میدان شهدا» و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به آن، ایستگاه اتوبوس «شهدا» است که دسترسی به این مکان را برای علاقه‌‌مندان به حضور در این نمایشگاه آسان می‌سازد.
 
همین مسجد پیش از این، بازارچه‌ای به مناسبت شب یلدا تدارک دیده بود که می‌توانید جزئیات بیشتر آن را اینجا ببینید.
 
پایان پیام/
https://www.masjed.ir/u/1cmp

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

پیام تسلیت رئیس مرکز درپی درگذشت آیت‌الله نجفی
 
همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد: