چهارشنبه / ۶ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۵۰
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۵۲۵۳
گزارشگر : ایده ایده
در دیدار با فرمانده نیروی هوافضای سپاه مطرح شد

سخنان رهبری نسخه ای شفا بخش است...

سخنان رهبری نسخه ای شفا بخش برای همگان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد، روابط عمومی؛  رییس محترم مرکز رسیدگی به امور مساجد و جمعی از ائمه جماعات تهران با فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه سردار حاجی زاده دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که عصر سه شنبه در دانشگاه هوا فضای نیروی هوا فضای سپاه پاسداران برگزار شد؛ حجه ااسلام والمسلمین نوری زاده به همراه جمعی از ائمه محترم جماعات تهران با سردار حاجی زاده دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار سردار حاجی زاده ضمن خوشامدگویی به مهمانان و تبریک هفته بسیج ، حضور مردم بصیر و انقلابی را در محکوم کردن توطئه دشمنان و فتنه گران نعمت الهی دانسته و افزودند: ملت عزیز و بیدار ایران اسلامی همیشه و در همه حال در صحنه بودند چه در عرصه جنگ فرهنگی و چه حتی در سال های دفاع مقدس که حتی یک وجب از خاک میهن عزیزمان به برکت این بصیرت و مجاهدت به دست دشمنان نیفتاد . اگرچه خسارت فراوانی برکشور وارد شد اما دفاع مقدس برکات فراوانی داشت که مهمترین آنها بصیرت و خودباوری ملت عزیز ما در همه عرصه ها بود که اثرات آن را در این سالها می بینیم.

ایشان با اشاره به موفقیتهای فراوان فرزندان انقلاب در عرصه قدرت نظامی و موشکی در نیروی هوافضای سپاه پاسداران افزودند: بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) یک حکم ماموریتی است برای همه مردم بخصوص جوانان که می باست به آن با دقت و همت عمل شود و البته تبیین این حکم ماموریتی، رسالتی مهم است که برعهده اهل بصیرت بویژه روحانیون و ائمه جماعات است.

در ادامه حجه الاسلام والمسلمین نوری زاده ، ضمن تبریک هفته بسیج و گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و البته شهدای امنیت، حضور مردم را در محکوم کردن فتنه گران توفیق الهی دانسته و افزودند : امروز حقیقتا از این اقتدار فرزندان امام و انقلاب در سپاه پاسداران و نیروهای مسلح که به تعبیر مقام معظم رهبری عالمانه و مجاهدانه در همه عرصه ها بویژه حوزه دفاعی و صنعت موشکی گام های موفقی برداشتند به خود می بالیم.

انقلاب اسلامی ایران هدیه و میراث گرانقدر انبیاء و اولیاء الهی برای ملت ما  همه بشریت است و امروز وظیفه همه ماست تا در حفاظت از این هدیه الهی بکوشیم.

امروز در کشور ما مشکلات متعددی در حوزه های مختلف بویژه اقتصادی وجود دارد و مردم فهیم و بصیر ما مطالباتی دارند اما سخنان مقام معظم رهبری نسخه ای شفا بخش برای همه گان است که اگر بدان عمل کنیم قطعا در مسیر حل مشکلات موفق خواهیم بود همانطورکه شما و همکارانتان در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران به آن عمل نمودید و با اتکا به توان و نیروی داخلی و انجام فرامین حکیمانه رهبری موفقیت های فراونی به دست آوردیدو لبخند رضایت رهبری عزیز را خریدیدکه گوارای شما باد.

از خداوند متعال مسئلت دارم به ما و همه سربازان انقلاب در عرصه های فرهنگی و تربیتی نیز توفیق فرمان بری از فرمایشات رهبری را عنایت بفرماید تا با عمل و انجام دقیق فرامین ایشان نگذرایم دستورات معظم له مهجور بماند که به فضل الهی ما هم همچون شما موجب رضایت خاطر مقام عظمای ولایت باشیم إن شاءلله

در آخر به نمایندگی از همه ائمه محترم جماعات استان تهران مراتب تقدیر و تشکر خود را از جنابعالی و همکارانتان در نیروی قهرمان هوافضای سپاه پاسداران اعلام می کنم و از خداوند توفیقات روز افزون را برای شما مسئلت دارم.

در ادامه این مراسم مهمانان از دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه پاسداران بازدید کردند.

 

دیدار با فرمانده نیرو هوایی سپاه

دیدار با سردار حاجی زاده
دیدار با سردار حاجی زاده

https://www.masjed.ir/u/7N9

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری