چهارشنبه / ۲۵ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۵۲
سرویس : اجتماعی
کد خبر : ۳۵۴۷۷
گزارشگر : ایده ایده
معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد:

پویش «کمک به هموطن» ویژه سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

ولیئی از راه‌اندازی پویش «کمک به هموطن» ویژه سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد خبر داد و گفت: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شعب بانک‌های ملت و سپه برای همراهی با این پویش واریز کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد، «محسن ولیئی» در گفت و گو با شبستان از راه اندازی پویش مردمی «کمک به هموطن» ویژه سیلزدگان سیستان و بلوچستانی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان، پویش کمک به هموطن سیستانی از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد راه اندازی شده است.
 
معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: مردم می توانند کمک های خود را به شماره حساب های ۴۹۰۰۳۹۰۰۵۴ به شناسه ۱۰۸۷۰ و یا به بانک سپه شماره حساب ۹۹۹ واریز کنند.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر برای کمک های غیرنقدی هیچ تمهیدی پیش بینی نشده است و مردم از طریق شعب در نظر گرفته شده می توانند کمک های نقدی خود را برای هموطنان سیستانی ارسال کنند.
 
ولیئی تاکید کرد: در پی وقوع سیل در استان های گلستان و خوزستان هم پویشی در مساجد استان تهران با عنوان «رفیق گلستان باشیم» و «یاور خوزستان» تشکیل و از طریق این پویش ها به صورت تخصصی به مردم سیل زده خدمت رسانی شد. ضمن اینکه از طریق قرارگاه جهادی کمک های مردمی در استان تهران جمع آوری و برای هموطنان سیل زده ارسال شد. در سایر استان ها نیز  تحت نظر نمایندگان ولی فقیه، اقلام جمع آوری شده مردم به سیل زدگان اهدا شد و در حال حاضر نیز کمک رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان آغاز شده است.
 
معاون اجرایی مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به جایگاه و ظرفیت مسجد در خدمت رسانی های اجتماعی، خاطرنشان کرد: مساجد از صدر اسلام تاکنون در فعالیت‌های اجتماعی نقش تأثیرگذاری داشته‌اند و در انقلاب اسلامی نیز این تأثیرگذاری مشهود بوده است. 
 
پایان پیام/
https://www.masjed.ir/u/7Ug

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن