یکشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۷:۱۱
سرویس : فرهنگی و هنری
کد خبر : ۳۵۵۱۱
گزارشگر : ایده ایده
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد تاکید کرد:

درس مهم سردار سلیمانی، سرباز ولایت بودن است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوری‌زاده: درس مهم سردار سلیمانی، سرباز ولایت بودن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرکز رسیدگی به امور مساجد، حجت‌الاسلام «سید ناصرالدین نوری‌زاده» شامگاه شنبه (۵ دی‌ماه) در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی و مراسم فاطمیه سلام علیها که در مسجد امام رضا علیه السلام شهرستان ورامین برگزار شد، اظهار کرد: خوش به حال سردار سلیمانی که عمری در حال جهاد بود و در پایان عمرش مُهر شهادت بر روی کارنامه‌اش خورد.
 
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در طول چهل سال انقلاب مدام مشغول جهاد بود، ادامه داد: شما در هیچ جا مشاهده نکردید که ایشان وابسته به عنوان‌هایی از جمله سردار، سپهبد و ... باشند، بلکه همیشه خود را سرباز ولایت می‌دانستند و بعد از شهادت خود در وصیت‌نامه‌شان آوردند که بر روی سنگ قبرم بنویسید سرباز انقلاب هستم.
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد افزود: داعش آمده بود در منطقه بماند اما سردار سلیمانی و یارانش آن را نابود کردند. سردار سلیمانی چهره‌ای بین‌المللی بود و همانگونه که در احادیث مشاهد کرده‌ایم کسی که برای خدا قدم بردارد، خدا به او عزت می‌دهد. حقیقتا سردار قاسم سلیمانی برای خدا جهاد کرد. 
 
حجت الاسلام نوری‌زاده اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی برکات فراوانی داشت که یکی از مهم‌ترین آنها اتحاد بیشتر بین کشورهای عراق و ایران بود و یک درس مهم هم به همگان داد که باید سرباز و مطیع امر ولایت باشیم.

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران بیان کرد: چهل سال پای این انقلاب ایستاده‌ایم. اگر پای ولی فقیه نباشیم دشمنان هر دو یعنی ملت و ولی فقیه را می‌زنند. دشمنان ما برای نابودی این انقلاب از هیچ‌ تلاشی دریغ نمی‌کنند. دشمنان می‌خواهند جوانان ما را از این راه دور کنند. آنها کینه این انقلاب و نظام را به دل دارند.
 
وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم جوانان و نوجوانان از بسیاری از خطرات دشمنان محفوظ باشند باید آنها را با مساجد پیوند بزنیم.

 

حجت الاسلام و المسلمین نوری زاده در ورامین
حجت الاسلام و المسلمین نوری زاده در ورامین
حجت الاسلام و المسلمین نوری زاده در ورامین
حجت الاسلام و المسلمین نوری زاده در ورامین

https://www.masjed.ir/u/7Vt

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛
 
شارح و مترجم نهج‌البلاغه مطرح کرد:
 
اهمیت شب‌های قدر در کلام رهبری
 
بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن