یکشنبه / ۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۹
سرویس : اصلی
کد خبر : ۳۷۰۳۵
گزارشگر : جلال حیران نیا
در آستانه سال نو برگزار می‌شود

اجرای پویش مهربانی به همت مسجدی‌ها

در آستانه سال نو پویش «مهربانی یک لقمه نون...» به منظور تهیه سبد کالا برای نیازمندان از سوی مسجد جامع امام صادق(ع) واقع در فلکه صادقیه راه اندازی شد.

 به گزارش پایگاه تخصصی مسجد به نقل از شبستان؛ در آستانه سال نو پویش «مهربانی یک لقمه نون...» به منظور تهیه سبد کالا برای نیازمندان از سوی مسجد جامع امام صادق(ع) واقع در فلکه صادقیه راه اندازی شد.

خیرین و علاقه مندان می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۲۲۱۰۶۱۲۰۲۹۹۲۸۳۲ واریز نمایند.  

 

مسجد امام جعفرصادق(ع) در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد نیز فعالیت های گسترده ای دارد که طرح «پنجشنبه های مسجدی»، از طرح های این مسجد است که به منظور تقویت پایه درسی دانش آموزان و رفع اشکال درسی آنها تدارک دیده و سعی شده است در این طرح در فضای علمی، آرام و مسجدی کلاس های تقویتی در دروس عربی، ریاضی و فیزیک برای دانش آموزان برگزار شود.

 

رویکردهای فرهنگی تربیتی مسجد امام جعفرصادق(ع) در راستای جذب نوجوانان و جوانان به برنامه های آموزشی همچون آموزش قرآن کریم، آموزش عقاید، سبک زندگی اسلامی، منویات رهبری و وصایای شهدا نیز است. در همین راستا کتابچه ای با عنوان «بچه های مسجد» با پنج محور قرآن کریم، روایات، اخلاق، شهدا و منویات رهبری توسط مسجد منتشر شده و در اختیار متربیان قرار گرفته است.

 

https://www.masjed.ir/u/gzy

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

بازخوانی بیانات امام خامنه‌ای درباره انس با قرآن
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد اعلام کرد
 
امام مسجد «شهدای پانزده خرداد» قرچک گفت:
 
در راستای لبیک به فرمان رهبر انقلاب
 
حجت الاسلام یاسینی مطرح کرد:
 
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در نمازجمعه: