سه شنبه / ۲۷ آبان ۱۳۹۳ / ۰۸:۵۴
سرویس : بین الملل
کد خبر : ۱۵۸۱۲
گزارشگر : سیف اله رضازاده

طرح صنایع روستایی مسجدمحور درمناطق محروم شهر سنقر اجرا خواهدشد

رئیس خانه صنعتکاران ایران با اشاره به آمار بالای بیکاری در شهرستان سنقر گفت: طرح صنایع روستایی مسجد محور در مناطق محروم این شهرستان اجرایی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محراب به نقل از مهر، سید محمد موسوی رئیس خانه صنعتکاران ایران در جلسه ایجاد اشتغال در مناطق محروم شهرستان سنقر و کلیایی اظهار داشت: خانه صنعتگران از سال ۱۳۷۸ متشکل از گروهی اساتید حوزه، دانشگاه و نخبگان دانشگاهی با هدف پاسخ به نیاز بخشهای کشاورزی و صنعت و معدن و ایجاد اشتغال زایی در کشور شروع به فعالیت کرده است.

وی افزود: این مرکز اقدامات قابل توجهی در ایجاد اشتغال و عمران روستایی در مناطق مختلف کشور انجام داده است.
 
رئیس خانه صنعتکاران ایران عنوان کرد: با توجه به آمار بالای بیکاری در شهرستان سنقر، ایجاد اشتغال برای افراد بیکار و افراد نیازمند به کار بخصوص درسطح روستا ضروری است.
 
موسوی خاطر نشان کرد: اجرای طرح صنایع روستایی مسجد محور و همچنین اجرای حداقل ۲ طرح بزرگ در راستای تولید و اشتغال و بالفعل کردن صنایع کارگاهی موجود و ممکن در شهرستان سنقر در دستور کار خانه صنعتکاران ایران قرار دارد.

ایجاد آزاد راه کربلا یکی از زیرساخت های ضروری و مورد نیاز سنقر است

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: ایجاد آزاد راه کربلا  یکی از زیرساختهای ضروری و مورد نیاز شهرستان و خواسته به حق مردم است.

محمد ابراهیم محبی افزود: وجود سرمایه های عظیم و بی نظیر انسانی در شهرستان و تعداد بسیار زیاد جوانان جویای کار فرصت و تهدیدی همزمان است که می بایست توسط مسئولین مدیریت شود.

نماینده مردم سنقر و کلیایی ادامه داد: حمایت از کشاورزی و صنایع وابسته به آن، استفاده به جا و بموقع از منابع آبی شهرستان، پرهیز از سوء مدیریت در اجرایی نمودن و حل مشکلات مربوط به آب شرب شهرستان را ضروری دانست.

وی گفت: شرایط موجود در شهرستان جهت اجرای طرحهای صنعتی بزرگ و همچنین پروژه های کوچک مرتبط مهیا و آماده همکاری است.

https://www.masjed.ir/u/bku

ارسال نظر

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

سایر اخبار

رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و کارگزاران حج:
 
پیام تسلیت رئیس مرکز درپی درگذشت آیت‌الله نجفی
 
همزمان با شب رحلت حضرت سیدالکریم(ع) انجام می شود:
 
در بیانیه تقدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد آمده؛